محدودیتهای ترافیکی آخر هفته

محدودیتهای ترافیکی آخر هفته

عصر خودرو : رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به محدودیت های ترافیکی آخر هفته گفت: محدودیتهای ترافیکی در جاده های چالوس و هراز اعمال می‌شود.

به نقل از مهر سرهنگ رضا سلبی با اعلام اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال کشور در مورد محدودیت های ترافیکی جاده چالوس گفت: تردد تریلر و کامیون ازمحور کرج- چالوس همچنان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه می شود.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهورتردد کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز جمعه از محورهراز ممنوع است.

وی افزود: تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

سه شنبه ۳ مرداد   ۱۳:۱۷


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.