افتتاح سه طرح بزرگ صنعتی در استان قم

۱۴ شهریور – ۰۹:۲۹:۵۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

طی هفته دولت صورت گرفت؛

بزرگنمایی:  

سه طرح بزرگ صنعتی شامل آراد چارتا، نانو اکسید روی و ایمن جام راگا با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، و دیگر مسئولان استانی به طور رسمی به بهره برداری رسیدند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، واحد تولیدی آراد چارتا با ظرفیت تولید ۵ هزار تن انواع بهبود دهنده و اصلاح‌کننده آرد و ۲ هزار تن انواع مکمل و پرمیکس غذایی یک از طرحهایی است که طی هفته دولت به بهره برداری رسید.
این واحد تولیدی، اولین واحد صنعتی به صورت تخصصی درسطح کشوراست که درزمینه تولید انواع بهبود دهنده نان و اصلاح‌کننده آرد، تولید انواع مکمل‌های غذایی ویژه و طرح‌های تحقیقاتی مراکز پژوهشی کشور فعالیت می کند.
همچنین واحد تولیدی نانو اکسید روی با ظرفیت اسمی سالیانه ۷ هزار و ۲۰۰ تن در شهرک صنعتی شکوهیه به مساحت ۲ هزار و ۱۲۰ تن و مساحت زیربنای آن هزار متر مربع افتتاح شد
سرمایه ارزی و ریالی واحد تولیدی نانو اکسید روی ، حدود  ۲۱ میلیون ریال و ارزش ماشین آلات خارجی این طرح تولیدی ۵ هزار و ۵۰۰ ریال عنوان شده که ظرفیت اشتغال‌زایی ۱۵ نفر در آن فراهم شده است.
ایمن جام راگا  از دیگر طرح‌های صنعتی مورد افتتاح در استان قم است که با اشتغال‌زایی ۲۷ نفر  ، به تولید شیشه ایمنی و نشکن سکوریت و میز شیشه‌ای اختصاص دارد.
میزان سرمایه ثابت ارزی و ریالی این واحد تولیدی ۹ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۴۰۹۲۹۵۴۳۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.