افتتاح ۴۱ پروژه دانشگاهی در هفته دولت

جام جم آنلاین: معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم برنامه‌های این وزارتخانه در هفته دولت را تشریح کرد و گفت: ۴۱ پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

علی اکبر متکان معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با تشریح برنامه‌های وزارت علوم در هفته دولت اظهار داشت: چهل و یک پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور با وسعت ۸۷۰۰۰ متر مربع و بودجه‌ای بالغ بر ۴۸۵ میلیارد ریال و با کاربریهای گوناگون اداری، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی و خوابگاهی آماده بهره برداری شده و همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: دانشگاه پیام نور با ۱۶ پروژه و مبلغی به میزان ۱۸۳ میلیارد ریال اعتبار و با وسعت ۳۱ هزار متر مربع بیشترین پروژه‌های عمرانی را در این هفته به خود اختصاص داده است.

معاون ادارای مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خاطرنشان کرد: انتشار گزارش عملکرد وزارت علوم در بخشهای مختلف، برگزاری جشنواره تجلیل از کارکنان نمونه در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بویژه خانواده های شهیدان جهاد علمی از دیگر برنامه های وزارت علوم در گرامیداشت هفته دولت است.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.