افتخار می‌کنم کاندیدای سرمربیگری پرسپولیس هستم

۲۱اردیبهشت،

گزینه سرمربیگری پرسپولیس گفت: اگر سرمربی پرسپولیس شوم افتخار می‌کنم و اگر انتخاب نشدم برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، محمد مایلی‌کهن پس از دیدار و مذاکره با محمد رویانیان گفت: جلسه خوبی صبح امروز برگزار شد و آقای رویانیان نظرات ما را شنید و ایشان هم نظرات خود را اعلام داشتند و این جلسه منتهی به این شد که بعدا به ما این نتیجه را اعلام کنند.

مایلی‌کهن تصریح کرد: بنده به همه کاندیداهای سرمربیگری پرسپولیس احترام می‌گذارم و دیدگاه خودم را دارم. بنده صراحتا عنوان می‌کنم که افتخار می‌کنم یکی از کاندیداها هستم چرا که سرمربیگری پرسپولیس را افتخاری می‌دانم که نصیب هر کسی نمی‌شود. به اعتقاد بنده باشگاه در شرایط فعلی کار خوبی انجام داده که تلاش دارد در کمترین زمان ممکن سرمربی تیم را معرفی کند.

وی افزود: به طور طبیعی بعد از انتخاب سرمربی، می‌بایست گزینه انتخاب شده همکاران خود را معرفی کرده و لیست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه اعلام نماید و تمرینات و اردوهای تیم با توجه به تقویم لیگ برتر آغاز شود. امیدوارم باشگاه به هدف خود برسد و زمان از دست نرود. مایلی‌کهن در ادامه گفت: اگر سرمربی پرسپولیس شوم افتخار می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم و اگر هم سرمربی نشدم خدا را شکر می‌کنم و برای سربلندی پرسپولیس دعا می‌کنم. بنده همیشه انتقادات خودم را بدون هراس اعلام کرده‌ام و در بیشتر اوقات سعی کرده‌ام موفقیت تیم را بخواهم نه منافع شخصی خودم را و سعی کرده‌ام منافع پرسپولیس و هوادارانش را در نظر بگیرم.

محمد مایلی‌کهن خاطرنشان کرد: پرسپولیس باشگاهی است که میلیون‌ها هوادار دارد. هوادارانی که با برد و باخت تیم خوشحال و ناراحت می‌شوند و اصل باید بر این باشد که آنها ناراحت نباشند.

گزینه سرمربیگری پرسپولیس در پایان گفت: بسیار امیدوارم همه گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس در صورتی که انتخاب نشدند، در راستای منافع پرسپولیس گام بردارند. خودم سعی می‌کنم با تمام وجودم اگر انتخاب شدم برای سربلندی پرسپولیس تلاش کنم و اگر هم انتخاب نشدم همین کاندیدا بودن را افتخاری برای خودم می‌دانم و برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنم./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.