بهتر است که کفاشیان خودش برود تا برکنارش کنند/ امیدوارم گل محمدی سرمربی تیم ملی شود

مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: عملکرد کفاشیان در این مدت خوب نبوده است بهتر است که از فوتبال برود تا برکنارش نکردند.

محسن رمضان بیگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برکناری و رفتن کفاشیان احتیاج به طومار ندارد، شرایطی که در عملکرد کفاشیان دیده می شود اصلا اصولی و مدبرانه نبوده است.

وی ادامه داد: کفاشیان با عملکرد خود به فوتبال ما ضربه زده است. ساختار باشگاه ها غلط است و تیم ملی کشورمان نیز نتایج خوبی نداشته است.

رمضان بیگی تصریح کرد: فوتبال ایران در این مدت چه جایگاهی داشته است تیم های مختلف ما به هیچ عنوان نرسیده اند بهتر است که کفاشیان خودش زودتر برود تا برکنارش نکردند.

وی ادامه داد: اگر فرد دیگری نیز به جای کفاشیان بیاید نیز به فوتبال کمک شایانی نخواهد کرد،‌چون فوتبال ایران در باشگاهها ساختار اصولی ندارد فوتبال مان از ریشه غلط و نادرست پایه ریزی شده است.

رمضان بیگی در مورد سرمربیگری صمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم گفت:‌ ما مجموعه باشگاه صبای قم تصمیم گرفتیم که تغییر و تحول را پس از عدم حضور گل محمدی در سمت سرمربیگری تیم فوتبال داشته باشیم که صحبت ها با صمد مرفاوی موفقیت آمیز بود تا این مربی با سابقه جانشین گل محمدی شود.

وی ادامه داد: گل محمدی خودش از صبا رفت چون اعتقاد داشت که استرس سرمربیگری به او زیاد فشار آورده است. گل محمدی اعلام کرده بود که مریض شده است و دیگر تحمل سرمربیگری را ندارد و با این شرایط تصمیم گرفتیم تا گل محمدی از تیم فوتبال صبا جدا شود.

رمضان بیگی تأکید کرد: گل محمدی در سمت مربیگری پرسپولیس استرس کم تری را خواهد داشت و امیدوارم که این مربی با اخلاق و خوب در پرسپولیس موفق باشد.

وی در پایان گفت: برای گل محمدی آرزوی موفقیت و پیروزی می کنم و امیدوارم پس از سرمربیگری پرسپولیس، به سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران دست یابد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.