رویانیان: کفاشیان را تخریب نکنیم، اجازه بدهیم خودش از فوتبال برود / شنیده ام که کفاشیان خردادماه می رود تا آن وقت به او فرصت بدهیم

۲۹ آبان ،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: تصمیمات باید در آرامش اتخاذ شود تا تصمیمی پخته برای فوتبال ایران گرفته شود.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در ارتباط با تشکیل مجمع فوق العاده فدراسیون و برکناری کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با تشکیل مجمع فوق العاده فدراسیون و برکناری کفاشیان مخالف هستم این جور برخورد کردن آینده خوشی ندارد و رئیس بعدی دچار مشکل می گردد تصمیمات باید بدون التهاب و در آرامش اتخاذ شود تا تصمیمی پخته گرفته شود.

وی افزود: فرض کنید امروز مجمع تشکیل شود و کفاشیان را بردارند، کسی که جای او بیاید از ابتدا دچار چالش می گردد و یک عده موضع گیری می کنند فرصت بدهیم تا اهالی فوتبال به یک تصمیم جامع و کامل برسد و بعد آن را عملی کنند باید این تصمیم گیری در آرامش کامل باشد تا فوتبال ایران ضربه نخورد.

وی در ادامه گفت: ما بها های بسیاری برای کی روش دادیم هم پول بسیار بسیاری برای جذب او داده ایم و هم باشگاه های ما ضربه بسیاری خورده اند چون مدام لیگ ما تعطیل شده و حتی جام حذفی ما هم به خاطر حضور وی ضربه خورده است.

در ارتباط با برکناری یا ادامه کار کی روش نباید عجله کنیم بلکه باید شورای مشورتی در سطح بالایی تشکیل شود و تصمیم گیری کند در این رابطه عجولانه تصمیم گرفتن و برخورد چکشی خوب نیست.

رویانیان در پایان گفت: شنیده ام که کفاشیان گفته است، خردادماه از فوتبال می رود اگر خردادماه می خواهد برود کمکش کنیم تا در این مدت آرامش داشته باشد و خودش برود اگر کفاشیان خرداد می خواهد از فدراسیون برود جو را آرام کنیم چون ایشان زحمات بسیاری برای فوتبال کشیده و بسیار فشار روی او بوده و اجازه بدهیم تا با آرامش برود و جدایی او از فوتبال با جو سازی و تخریب همراه نباشد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.