افزایش فقر و نابرابری در “نیوجرسی” آمریکا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نتایج جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد فقر در ایالت نیوجرسی آمریکا طی سال‌های اخیر و به دنبال بحران مالی سال ۲۰۰۸ به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به سطوح بی‌سابقه‌ای از سال ۱۹۶۰ تاکنون رسیده است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، موسسه خدمات حقوقی نیوجرسی با توجه به هزینه‌های بالای زندگی در این ایالت، در جدیدترین گزارش ممتاز به نقل از خود اعلام کرد ۲۴٫۷ درصد ساکنان نیوجرسی در فقر جدی به سر می برند.

این گزارش ممتاز به نقل از همچنین بر اساس آمارهای سال ۲۰۱۱ و با در نظر گرفتن این موضوع ارائه شده است که سطح فقر در این ایالت به دلیل آثار طوفان سندی بر آمارهای اقتصادی و نیز افزایش شمار بی‌خانمان‌ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

نیوجرسی یکی از ثروتمندترین و در عین حال فقیرترین ایالات آمریکا محسوب می‌شود. شش بخش این ایالت حدود یک سوم یا بیش‌تر فقیران را در خود جای داده‌اند و بیش از ۵۰ درصد ساکنان شش شهر اصلی این ایالت زیر خط فقر به سر می‌برند.

در این گزارش ممتاز به نقل از همچنین آمده است وضعیت فقیران در این ایالت با قطع برنامه کمک غذای فدرال (SNAP)حتی بدتر از قبل شده است.

آمارهای گروه مبارزه با گرسنگی نیوجرسی نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۱ میزان ناامنی غذایی که برای عدم دسترسی همه اعضای یک خانوار  به مواد غذایی کافی برای یک زندگی فعال و سلامت تعریف می‌شود، در این ایالت ۱۲٫۷ درصد بوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.