خود فروشی دختران برای مصرف هروئین

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش منابع خبری نیوجرسی رشد روز افزون شمار قربانیان گرفتار در بند اعتیاد زنگ خطری برای دولت است که با بی توجهی کامل مقامات رو بروست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز اپیدمی اعتیاد در ایالت نیوجرسی هر روز قربانیان جدیدی را در سنین ۱۸ سال آلوده می کند اما مقامات ایالت نیوجرسی با وجود آگاهی و اشراف کامل به این موضوع نسبت به آن بی تفاوت می باشند.
به گزارش این خبرگزارزی اعتیاد با سرعت سرسام آوری در میان جوانان ۱۸ سال به بالا رواج پیدا کرده و هر روز خبرهایی مبنی بر مرگ جوانان اهل نیوجرسی بر اثر سوء مصرف از گوشه و کنار شنیده می شود.همچنین در همین میان دختران جوان معتاد نیز برای مصرف هروئین دست به هر اقدامی ناپسندی می زنند.
براساس گزارش های انتشار یافته تعداد کسانی که بیش از حد مواد مصرف کرده اند در این ایالت در حال افزایش است و استفاده از هروئین در میان دیگر مواد مخدر از محبوبیت ویژه ای در میان جوانان برخوردار است.

بیشترین آمار افزایش اعتیاد در ایالت نیوجرسی در شهر اوشن سیتی گزارش شده است و مرگ بر اثر سوء مصرف مواد بیش از حد هروئین در این شهر هر روزه جان ۲ تا ۳ قربانی را از میان زنان و مردان می گیرند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.