ال‌جی مانیتور-تلویزیون هوشمند وارد بازار خواهد کرد

۲۱م اسفند ، آی تی ایران – ال‌جی اعلام کرد که به‌زودی یک مانیتور-تلویزیون هوشمند را که جهت استفاده‌های شخصی طراحی شده وارد بازار خواهد کرد.

این مانیتور۲۷ اینچ IPS کهMT93 نام دارد، زاویه‌دید وسیعی را در اختیار بیننده قرار می‌دهد و با قابلیت‌های یک تلویزیون و برخورداری از برنامه‌های ارتباطی مناسب، قطب سرگرمی خوبی برای دانشجویان محسوب می‌شود چراکه مستقیما و بدون نیاز به هیچ وسیله خاصی تنها با کاربرد موس و کیبرد وارد جهان اینترنت می‌شود.MT93 شکیل و بزرگ (تقریبا دوبرابر مانیتورهای خانگی) با طراحی باریک و زیبا، تقریبا با هر نوع دکوراسیون داخلی مدرن هم‌خوانی دارد.

ال‌جی می‌گوید که این مانیتور جدید را در پاسخ به تقاضاهای بازار برای برخورداری از محصولات کم‌جا، چندمنظوره و مناسب جهت اتاق‌‌های شخصی، استودیوها و خوابگاه‌ها طراحی کرده است. MT93 امکان دسترسی به طیف وسیعی از محتواهای آن‌لاین، موزیک‌های درخواستی و برنامه‌ها را از طریق تولیدکنندگان محلی و بین‌المللی فراهم می‌کنند. شما به‌راحتی می‌توانید برنامه‌ی درخواستی خود را از دسته‌بندی‌های مختلف سفارش داده و از سرویس‌های پرطرفداری مثل Facebook، Netflix و Hulu Plus استفاده کنید.

MT93 دارای فناوری اتصال ویژه MHL (mobile high-definition) است؛ به‌این‌صورت که کاربران می‌توانند هم‌زمان که مشغول بازی‌های رایانه‌ای می باشند و یا محتوای گوشی هوشمند خود را بر روی آن ملاحظه می‌کنند، سایر سیستم‌های متحرک خود را شارژ نمایند. همچنین با برخورداری از قابلیت تصویردرتصویر (PIP) این امکان وجود دارد که کاربران دو تصویر متفاوت را هم‌زمان ببیند. به طور مثال در حین مرور فیسبوک خود، یک برنامه طنز تلویزیونی را هم ملاحظه کنند.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این پلتفرم هوشمندِ برنده جایزه طراحی iF2013، به‌زودی وارد بازار اروپا شود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.