امیدوارم مردم با ˝هفت سین˝ ارتباط برقرار کرده باشند

یدالله صمدی در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

کارگردان مجموعه تلویزیونی ˝هفت‌سین˝ گفت: امیدوارم مردم و مخاطبان بعد از دیدن این سریال، با فضای کمدی و شاد آن ارتباط برقرار کرده باشند.

یدالله صمدی کارگردان مجموعه تلویزیونی “هفت سین” در باره  مضمون وساخت این مجموعه عنوان کرد : مجموعه “هفت سین” به سبب موقعیت زمانی که قرار بود در ایام نوروز پخش شود مضمونی طنز و کمدی داشت ودو خانواده براثر اتفاقی ناخواسته مجبور بودند تعطیلات ایام نوروز را در کنار هم زندگی کنند که این مسئله موقعیت های طنزی را به وجود می آورد.

سازنده “ایستگاه” با اشاره به تلاشش برای ساخت یک کمدی خوب و موفق افزود: امیدوارم مردم از دیدن این سریال در ایام تعطیلات نوروزی راضی باشند . تمام تلاش گروه برای ارائه کار خوب و قابل توجه بود . هرچند خودم به سبب فشردگی زمان فیلمبرداری به صورت صد درصد احساس رضایت ندارم و قطعا اگر زمان بیشتری برای فیلمبرداری داشتیم ماحصل کار بهتر می شد .

سازنده “ساوالان” با اشاره به حضور بازیگران مطرح و خوب تلویزیونی در “هفت سین” افزود: حضور بازیگران با تجربه و مطرحی مثل فردوس کاویانی، سیروس گرجستانی، ستاره اسکندری، مهران رجبی و سایرین بسیار در این مجموعه به من کمک کرد.

صمدی با تاکید بر حضور موثر مدیران شبکه و معاونت سازمان در حین مدت فیلمبرداری مجموعه عنوان کرد : حضور معاونت سازمان و مدیریت شبکه و مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه  تهران در پشت صحنه این سریال سبب شد تا از نقطه نظرات این مدیران استفاده کنیم.

سیروس گرجستانی و فردوس کاویانی نقش‌های اصلی این سریال را بازی کرده اند و به غیر از این دو بازیگر، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، جواد عزتی، مهران رجبی، محسن افشانی، سمیرا حسن‌پورو محسن افشانی نیز در هفت سین ” به ایفای نقش پرداخته اند.

یک واحد ۱۰۰ متری اجاره‌ای، دو خانواده مدعی مالکیت آن، ناگزیر از تحمل یکدیگر در ایام نوروز و البته کلی اسباب و اثاثیه زندگی که شب عیدی مانده روی دست شان خلاصه ای از داستان این مجموعه است.

سریال “هفت سین” به تهیه‌کنندگی مجید سرسنگی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه شده و لوکیش اصلی فیلم یک مجتمع مسکونی در غرب تهران بوده است .

 

 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.