امیدواری کاپیتان و آقای گل تیم فوتبال نونهالان برای قهرمانی در آسیا

۱۱اردیبهشت،

IMG_1806.jpg

مهدی محمدیاری و احمد معذوری معتقدند ایران می‌تواند با برنامه‌ریزی و تمرین‌های مستمر به مقام قهرمانی مسابقه‌های فوتبال نونهالان آسیا دست یابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال نونهالان ایران هفته قبل موفق شد با قهرمانی در مسابقه‌های آسیایی که در مشهد برگزار شد به مرحله نهایی صعود کرد.

مهدی محمدیاری، آقای گل مسابقه‌های دربارهٔ قهرمانی ایران به ایسنا گفت: ما از سه ماه پیش وارد اردو شدیم و با توجه به بودن کادر خوب، موفق شدیم به مرحله نهایی قهرمانی آسیا برسیم. اما عامل مهمی که در موفقیت‌مان نقش داشت توکل به خدا و یکدل شدن بازیکنان بود.

وی همچنین دربارهٔ مراحلی که تیم ملی برای رسیدن به این عنوان پشت سر گذاشت، توضیح داد: بازیکنان تیم ملی از سه سال پیش در فستیوال انتخاب شدند و استارت کارمان برای مسابقه‌های آسیایی هم از سه ماه پیش بود. همچنین اردوهای بسیاری در داخل و خارج ایران برپا کردیم، اردویی در ازبکستان داشتیم و سپس به شهرهای یزد، شیراز، مشهد و تهران رفتیم تا آماده‌تر شویم.

محمدیاری همچنین دربارهٔ کسب عنوان آقای گلی، گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم ۹ گل به ثمر برسانم و به این عنوان دست یابم. اما اگر حمایت هم‌تیمی‌هایم نبود مطمئنا نمی‌توانستم آقای گل شوم.

ملی‌پوش ایران دربارهٔ سطح مسابقه‌ها و تیم‌های حاضر نیز، افزود: ایران نسبت به تیم‌های دیگر، واقعا قدرت بسیاری داشت. سایر کشورها حتی در بزرگسالان‌شان هم تیم چندان مطرحی ندارند. ما در این بازی‌ها با هند، ترکمنستان، قرقیزستان و پاکستان هم‌گروه بودیم که موفق شدیم به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود برسیم. در مرحله نهایی هم صعود تیم‌های عربستان، تاجیکستان و کره جنوبی به این مرحله قطعی شده است.

احمد معذوری، کاپیتان تیم ملی نونهالان نیز دربارهٔ قهرمانی تیمش در مسابقه‌های آسیایی به ایسنا گفت: ما برای رسیدن به این عنوان اردوهای بسیاری را پشت سر گذاشتیم و دو بازی دوستانه مفید هم با ازبکستان برگزار کردیم. همچنین با انجام دو بازی دوستانه با سایپا و منتخب مشهد و انجام بدنسازی خوب در کمپ تیم‌های ملی به بهترین شرایط آمادگی رسیدیم و توانستیم در مسابقه‌های آسیایی بدرخشیم. تیم‌های خوبی هم به این مسابقه‌ها آمده بودند و پاکستان بعد از ما، قوی‌ترین تیم گروه بود اما توانستیم با تلاش تیمی آن‌ها را شکست دهیم. از ابتدا هم مشخص بود که پاکستان و هند برای رسیدن به مرحله پایانی آمده‌اند اما ما از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و به این موفقیت رسیدیم.

او در ادامه دربارهٔ برنامه و اهداف آینده تیم ملی عنوان کرد: هدف‌مان قطعا قهرمانی آسیاست و ما برای خرداد سال آینده آماده می‌شویم. قرار است اردوهای بسیاری هم داشته باشیم. در اردوهای قبل هم فدراسیون فوبال و کادر فنی زحمت‌های بسیاری برایمان کشیدند و آقای بداخشان سرپرست تیم، تاکید بسیاری روی مسائل فرهنگی ما داشتند. بازیکنان هم در نمازهای جماعت شرکت کرده و با خودشان کتاب به اردو می‌آورند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.