رقابت‌های فوتبال نونهالان آسیا در آرامگاه فردوسی افتتاح می‌شود

۲۰فروردین۱۳،

IMG_9583.jpg

دبیرکل اجرایی مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا گفت: به منظور معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردمان شهر مذهبی مشهد، افتتاحیه این رقابت‌ها در آرامگاه فردوسی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا – منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اصغر سهمی اظهار کرد: تدابیر لازم برای میزبانی مطلوب در رقابت‌های قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا در پایتخت معنوی کشور اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی ارگان‌های استان اعم از اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری مشهد، هلال‌احمر، دانشکده علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، آستان قدس رضوی و … برای اجرای مناسب این اتفاق بین‌الملی بسیج شده‌اند و تاکنون همکاری‌های خوبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری رقابت‌های فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا فعالیت خود را همه روزه از ساعت ۷ صبح آغاز می‌کند، بیان کرد: ضمن قدردانی از تمامی ارگان‌هایی که در برگزاری این رقابت‌ها ما را یاری خواهند کرد، این ستاد پذیرای انتقادات و پیشنهادات سازنده تمامی مسوولان برای هر چه بهتر برگزاری مسابقات است.

دبیرکل اجرایی مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا در مورد اقدامات انجام شده گفت: تدابیر امنیتی، اسکان مناسب، بهداشتی، حمل و نقل تیم‌ها و … برای برگزاری مسابقات اندیشیده شده است.

سهمی با اشاره به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور در مشهد، عنوان کرد: این تیم نیز در شرایط بسیار مطلوب اسکان داده شده و از ساعت ۱۷ امروز در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد به مصاف تیم صنعت خراسان خواهد رفت.

وی با اشاره به در نظر گرفتن اتوبوس‌هایی برای انتقال تماشاچیان در چند منطقه از شهر مشهد گفت: هماهنگی های لازم برای سرویس‌دهی و ارائه بسته‌های فرهنگی در مناطق مختلف شهر به مردم و ترغیب آنان به منظور حضور در ورزشگاه و تشویق تیم ملی نونهالان کشور در این رقابت‌ها انجام شده است.

وی که از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور و نماینده تام‌الاختیار در اولین دوره رقابت‌های فوتبال نونهالان منطقه آسیای مرکزی منصوب شده است، در خصوص برنامه برگزاری این رقابت‌ها گفت: رقابتها از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، سوم اردیبهشت ماه با دیدار تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد آغاز می‌شود و ساعت ۱۷ همین روز تیم ملی نونهالان کشور به مصاف هند خواهد رفت.

سهمی ادامه داد: روز دوم رقابت‌ها، در بازی اول تیم‌های پاکستان و ترکمنستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم‌های هند و قرقیزستان برگزارکننده بازی دوم این روز خواهند بود.

وی با اشاره به استراحت تیم‌ها در روز سوم این مسابقات افزود: در روز جمعه ۶ اردیبهشت‌ماه نیز تیم‌های قرقیزستان و پاکستان از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر می روند و تیم ملی ایران نیز دیدار دوم خود را از ساعت ۱۷ این روز در مقابل ترکمنستان انجام خواهد داد.

دبیرکل اجرایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا عنوان کرد: تیم‌ها در روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه نیز استراحت خواهند کرد در روز یکشنبه هشتم اردیبهشت مسابقات با دیدارهای ساعت ۱۴ تیم‌های پاکستان و هند و ساعت ۱۷ قرقیزستان و ایران ادامه می یابد.

سهمی ادامه داد: در روز پایانی مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا نیز تیم‌های هند و ترکمنستان از ساعت ۱۴ باهم دیدار می‌کنند و تیم ملی ایران نیز باید از ساعت ۱۷ به مصاف تیم ملی نونهالان پاکستان برود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.