انتخاب شعرهای آلبوم موسیقی حامد بهداد

۱۵اردیبهشت،

تهیه‌کننده آلبوم موسیقی حامد بهداد از نهایی شدن انتخاب شعرهای این آلبوم برای صدور مجوز خبر داد.

علی اوجی ضمن اعلام این خبر افزود: مرحله انتخاب شعرهای این آلبوم تقریبا نهایی شده و ما شعرها را برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد ارسال کرده‌ایم که در صورت کسب مجوز خبرهای نهایی از تهیه و تولید آلبوم را اعلام خواهم کرد.
این تهیه‌کننده که پیش از این آلبوم “خاطرات مبهم” رضا یزدانی را ارائه کرده است، بیان کرد: ضمن اینکه برای انتشار یافتن و پخش این آلبوم مذاکراتی با چند موسسه معتبر نشر آثار موسیقایی داشته‌ایم که به محض نهایی شدن گزینه مورد نظر معرفی می‌شود.
وی با بیان اینکه این اولین آلبوم موسیقایی حامد بهداد در مقام خواننده است، خاطرنشان کرد: این اثر یک آلبوم مستقل است که تمامی قطعات آن توسط این بازیگر اجرا شده و دربرگیرنده مجموعه‌ای از قطعات و سبک‌های مختلفی است که این بار در قالب یک مجموعه به بازار موسیقی وارد می‌شود.
اوجی در پایان خاطرنشان کرد: این آلبوم موسیقایی یکی از تجربیات متفاوت بهداد در حوزه موسیقی است که با توجه به شرایط متفاوت تولید دارای جذابیت‌های ویژه‌ای است که می‌تواند برای مخاطبان موسیقی جالب توجه باشد.
حضور در کنسرت‌ها و بعضی از آثار گروه موسیقی “دارکوب” و خوانندگی در تعدادی از فیلم‌های سینمایی از جمله های فعالیت‌هایی است که حامد بهداد در حوزه موسیقی تجربه کرده است. “اگه تو باشی کنارم”، “سرو چمان من”، “مثل یک کابوس”، “مرا چشمیست خون افشان” در تیتراژ فیلم سینمایی بی‌تابی بیتا، “تاریک تاریکم”، “میعادگاه” در آلبوم ساعت ۲۵ شب رضا یزدانی، “دارم می‌سوزم” ترانه میانی فیلم سینمایی مجنون لیلی و “بارون” از جمله آثاری است که تاکنون از این بازیگر انتشار یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.