انتشار مستندات تازه دربارهٔ ریگی توسط وزارت اطلاعات

ایران > دولت– ممتازنیوز:
پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات در گزارشی اسناد و اطلاعات تازهی از عبدالمالک ریگی منتشر کرد.

  1. کارت شناسایی متعلق به حمزه ریگی

    همراه عبدالمالک ریگی

  2. عبدالمالک ریگی در هتل کازابلانکا

    ملاقات با عامل موساد

به گزارش ایسنا، در گزارش وزارت اطلاعات آمده است: «از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان قسم خورده اسلام و نظام همواره کوشیده‌اند با طرق گوناگون در صدد براندازی این نظام الهی و در نهایت اسلام ناب محمدی (ص) برآیند. گروهک‌های ضد انقلاب با رویکردهای قومی، تحمیل جنگ ۸ ساله، تروریسم، تهاجم فرهنگی، روش‌های براندازی نرم و … راهبردها و تاکتیک‌های برگزیده دشمن در طول این سالیان بوده است.

در این میان اما ساختن گروه‌های تروریستی افراطی تکفیری چون القاعده یکی از طرح‌های اتخاذ شده در جهت وارونه و غیرواقعی نشان دادن اسلام معرفی‌شده از سوی جمهوری اسلامی ایران بود که با حمایت سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی صورت پذیرفت.

گروهک تروریستی «جند الشیطان» به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» یکی از ابزرهای مورد استفاده دشمن در راستای راهبرد فوق و تخریب وجهه اسلام ناب تعریف می‌شود که با تلفیق نگاه‌های قومی، امنیت عمومی جنوب شرق کشور را آماج اقدامات تروریستی قرار داده بود. شهادت ده‌ها تن از هم‌وطنان سنی و شیعه سیستان و بلوچستان، گروگان‌گیری‌های وحشیانه و … بخشی از اعمال سیاه پرونده «جند الشیطان» است.

دستگیری «عبدالمالک ریگی» به دست سربازان گمنام امام زمان (عج ) آن هم بصورت زنده و به طرز شگفت‌انگیز ضربه مهلکی به بدنه این شبکه ضد بشری وارد آورد و در حالی که سرویس‌های غربی در بهت فرورفته بودند سیاست انکار و تکذیب یا اعلام برایت را پیش گرفتند. اکنون به مناسبت سالگرد دستگیری ریگی بعضی از تصاویر و اسناد منتشر نشده از این تروریست انتشار یافت تا گوشه‌ای از اقتدار فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش روشن شود.»


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    من تعجب کردم چراکارت شناسایی حمزه ریگی همراه این مرتیکه به زبان فارسی نوشته شده کاش راهنمایی میشدم
    ولی واقعاحالی دادضایع شدن این تروریست بدبخت وقتی جلوی دوربین ازهواپیماپیاده شدقیافش دیدنی بودحاضربودم حقوق یه ماهم روبدم اون لحظه اونجاباشم
    خداوندیارونگهدارتمام آنان که برای امنیت این سرزمین میکوشنددعای ماپشت سرتان است …

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.