انتشار نخستین تصویر از آرنولد شوارتزنگر در نخستین فیلم خود با نقش اصلی پس از ۹ سال

اولین عکس آرنولد شوارتزنگر در فیلم اکشن «آخرین ایستادگی» منتشر شد. آرنولد در این فیلم برای اولین بار پس از «نابودگر ۳: قیام ماشین*ها» در سال ۲۰۰۳ در نقش اصلی ظاهر شده است.

«آخرین ایستادگی» ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ اکران می*شود. این فیلم را کیم جی ـ وون فیلمساز کره*ای کارگردانی کرده و فورست ویتاکر، لوییس گازمن، رودریگو سانتورو، جانی ناکسویل، ادواردو نوریگا، پیتر استورمار، جنسیس رودریگز و هری دین استنتن دیگر بازیگران آن هستند. شوارتزنگر در «آخرین ایستادگی» نقش اوئنز را بازی می*کند، مردی که قبلا مامور اداره پلیس لس آنجلس بوده و اکنون کلانتر یک شهر کوچک مرزی است. وقتی رهبر یک کارتل مواد مخدر از دست پلیس فدرال می*گریزد و می*کوشد از مرز مکزیک فرار کند، اوئنز باید به کمک همکاران بی*تجربه*اش مانع این کار شود.

جی ـ وون این فیلم را بر اساس فیلمنامه*ای از اندرو نائر ساخته است. جی ـ وون سازنده فیلم ترسناک «من شیطان را دیدم» و وسترن پرهزینه «خوب، بد، عجیب» است.

شوارتزنگر برای بازی در مجموعه فیلم*های «نابودگر» همین طور فیلم*هایی چون «کونان بربر»، «کماندو»، «غارتگر»، «یادآوری کامل»، «آخرین قهرمان اکشن» و «دروغ*های واقعی» شهرت دارد.
فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا سال ۲۰۱۰ پس از هفت سال دوری از سینما در فیلم «گوشت*های دم توپ» به کارگردانی سیلوستر استالونه نقشی کوتاه را بازی کرد و در فیلم «گوشت*های دم توپ ۲» نیز که به زودی اکران خواهد شد، در نقشی کوتاه ظاهر شده است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.