پوستر فیلم جدید آرنولد در نقش اصلی پس از ۹ سال

مسئولان سازنده فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» نخستین پوستر این فیلم سینمایی که آرنولد شوارتزنگر در آن در نقش کلانتر بازی می‌کند را منتشر کردند.

مسئولان سازنده فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» (The Last Stand) روز گذشته نخستین پوستر این پروژه را در حالی منتشر کردند که تصویر آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر محبوب فیلم های اکشن و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا پس از ۹ سال دوباره به عنوان نقش اصلی روی پوستر نقش بسته است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، آرنولد شوارتزنگر ۶۵ ساله برای آخرین بار در سال ۲۰۰۳ میلادی با بازی به عنوان نقش اصلی در فیلم سینمایی «نابودگر ۳؛ ظهور ماشین‌ها» (Terminator 3: Rise of the Machines) روی پرده سینماها رفته بود. البته در سال‌های گذشته این بازیگر اتریشی در قسمت نخست فیلم سینمایی «بی‌مصرف‌ها» نیز حضوری کمرنگ داشت.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/aa3e9__dh9ea1rytdz3zfwhstv.jpg

جی وون کیم کره‌ای در نخستین اثر انگلیسی زبان خود کارگردانی «آخرین مقاومت» را برعهده دارد و جفری ناشمانوف و جرج نالفی نیز به طور مشترک فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته‌اند. همچنین ادواردو ناریجا، فارست ویتاکر و جمی الکساندر نیز دیگر بازیگرانی هستند که به همراه شوارتزنگر در این پروژه به ایفای نقش پرداخته اند.

شوارتزنگر در این فیلم سینمایی نقش کلانتر باتجربه یک شهر مرزی را بازی می کند که مانع فرار یک قاچاقچی مکزیکی ماهر از کشور می شود. مسئولان سازنده «آخرین مقاومت» اعلام کرده اند که این فیلم سینمایی در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴ میلادی (بهار سال آینده) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود.

آرنولد شوازتزنگر که برای اکران در سال ۲۰۲۴ میلادی فیلم سینمایی «معبد» (The Tomb) را نیز آماده نمایش دارد، از روز جمعه (۲۶ مرداد/ ۱۶ اوت) تابستان سال جاری با ایفای نقش در قسمت دوم فیلم سینمایی «بی‌مصرف‌ها» روی پرده سینماهای سراسر دنیا می رود.

فیلم های سینمایی «نابودگر» (The Terminator)، «یادآوری مطلق» (Total Recall)، «غارتگر» (Predator) و «دروغ‌های حقیقی» (True Lies) از جمله برجسته ترین فیلم های سینمایی هستند که آرنولد شوارتزنگر پیش از این در آن ها بازی کرده است.

طبقه بندی: اخبار سینما هالیوود   |   تعداد بازدید: ۱۵۱ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آخرین مقاومت, آرنولد, آرنولد شوارتزنگر, پوستر فیلم


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.