انتظار مجلس، حداکثرسازی دستاوردهای اقتصادی است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس کمیته تجارت کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کنترل گرانی و تورم و توسعه اشتغال گفت: مجلس با رایی که به تیم اقتصادی دولت دکتر روحانی داده است، انتظار دارد حداکثر کارایی و کارآمدی را با رویکرد حداکثرسازی دستاوردها داشته باشد.

ه گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ رحیم زارع اظهار داشت: ثبات اقتصادی و تقویت ارزش پول ملی و ثبات نرخ ارز در اولویت است و مجلس هم در حوزه قانونگذاری برای تحقق این اهداف تلاش خواهد کرد.

وی افزود: البته توفیق سیاست های اقتصادی به موفقیت دیپلماسی اقتصادی و خارجی کشور هم بستگی دارد و امیدواریم در عرصه نفت و نقل و انتقال پول نفت، مشکلات  برطرف شود.

زارع  گفت: به دیپلماسی اقتصادی هوشمند نیاز داریم و در عرصه داخلی هم باید نظم مدیریت اجرایی با نظام کارآمد اقتصادی همراه شود.

زارع افزود: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها باید با رویکرد جدیدی ادامه یابد و ساماندهی پرداخت نقدی دهک های درآمدی بالاتر مدنظر باشد.

زارع گفت: پرداخت همگانی و یکسان یارانه نقدی به جمعیت فقر و برخوردار و ثروتمند، مطلوب نیست و روند کنونی، آسیب پذیری و برنامه های جایگزین ارائه شود.

وی همچنین بر ضرورت تقویت تولید ثروت از منابع کشاورزی و معدنی تاکید کرد.

نماینده مردم آباده، خرم بید و بوانات (استان فارس) در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد معدنی در آینده طرح های توسعه کشور نقش مهمی دارد و باید دولت آقای روحانی توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی و همه صنایع و ورود فن آوری های تازه را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.