انتقاد حسن روحانی از اجرای سیاست‌های اقتصادی توسط دولت/اگر پشت سر رهبری باشیم از مشکلات می‌گذریم

به گزارش خبرآنلاین، حسن روحانی در یادواره شهدای ۷تیر که صبح امروز در شهرستان نور برگزار شد با تبیین حادثه ۷تیر گفت: در هفت تیر خسارت بزرگی دادیم ولی در برابرش دستاورد بزرگی داشتیم و اینکه انقلاب تثبیت شد.
وی افزود: امروز در تمام دنیا اگر جایی پرچم اسلام، دفاع از فلسطین و مقاوت در اهتزاز است نام ایران برده می شود.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: باید همه فدای مردم شویم و مردم فدای اسلام شوند تا از همه خطرات عبور کنیم. اگر همه پشت سر رهبری قرار بگیریم بازهم پیروز می شویم و مشکلات امروز کشور را پشت سر می گذاریم.

وی که می گفت رهبری تصمیمات بزرگی اتخاذ کرده اند که همه چیز به مردم واگذار شود، افزود: اصل ۴۴ در واقع انقلاب اقتصادی ایران است و دولت نمی تواند اقتصاد کشور را اداره کند. اما در اولین تجربه ما با آنکه بسیاری از شرکت ها واگذار شد اما چقدر از مدیریت شرکت ها به مردم واگذار شد؟
وی با اشاره به اینکه در طول ۸ سال گذشته ۵۵ درصد مدیریت‌ها در قالب سهام عدالت به مردم واگذار شده است گفت: سهام مالکیت مال مردم است ولی آنچه ما می خواستیم این بود که مدیریت این شرکت ها در اختیار مردم قرار بگیرد.
حسن روحانی افزود: ۱۵ درصد از شرکت ها به بخش های عمومی غیردولتی واگذار شد که باز هم مدیرت آن در دست دولت است و به طور واقعی تنها ۱۳ درصد از اقتصاد کشور به مردم واگذار شده است.
وی تصریح کرد: تا زمانی که دولت تبدیل به هدایت‌گر، نظارت‌گر نشده و دست از اقتصاد بر ندارد با مشکل مواجه خواهیم بود.

مشروح سخنرانی حسن روحانی در خبرآنلاین منتشر می شود.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.