انتقاد نماینده بندرعباس از آمار غیرواقعی و افتتاح‌های نمادین در سفر استانی

۳۱اردیبهشت،

ایران > استان‌ها– بندرعباس:
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، خمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، نسبت به اعلام آمار غیرواقعی در افتتاح آبرسانی به ۱۰۰روستای هرمزگان در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان انتقاد کرد.

 منصور آرامی در گفت‌وگو با مهر بیان داشت: مسئولان در ارائه آمار و ارقام به دقت عمل کنند. اعلام اینگونه آمارها مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین می‌کند. آرامی با بیان اینکه اعلام آمارهای غیرواقعی از سوی دولت جای تأمل دارد، اظهارداشت: همچنین اعلام کرده‌اند که ۲۹۰کیلومتر از بزرگراه بندرعباس- سیرجان افتتاح شده است.‌

سال های ۸۵- ۸۴که عملیات اجرایی پروژه آغاز شد قطعه قطعه مورد بهره‌برداری قرار گرفته که متأسفانه این قطعات چندین بار توسط رئیس‌جمهور و وزرای دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌است. وی با اظهار اینکه بزرگراه بندرعباس – سیرجان ۲۹۰کیلومتر است اما آمارها و افتتاحیه‌ها معادل ۵هزار کیلومتر افتتاح بوده‌است، تصریح کرد: همچنان این بزرگراه نیمه تمام است و تکمیل نشده است. وی خاطرنشان کرد: چند‌ماه است که از افتتاح فاز دوم طرح توسعه و افزایش ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی می‌گذرد ولی به‌دلیل مشکلات زیرساختی و نبود تجهیزات همچنان غیرفعال است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.