انجام هرگونه مذاکره دربارهٔ سوریه متأثر از پیروزی‌های ارتش این کشور خواهد بود

۲۹خردادماه،

تکرار/سردار جزایری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت و دولت سوریه نشان دادند که با مقاومت و ایستادگی خود، دشمنان را وادار به عقب‌نشینی خواهند کرد و بر این اساس انجام هرگونه مذاکره تحت تأثیر این پیروزی‌ها قرار دارد.

سردار “سید مسعود جزایری” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در مقابله با تروریست‌ها و آزادسازی شهر القصیر گفت: ما از یک سال قبل بر اساس قرائن و شواهد نظامی، پیروزی دولت و ملت سوریه را پیش‌بینی کرده بودیم.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تحولات سوریه به زیان دشمنان این کشور در جریان است، افزود: هر چند لطمات بسیاری به سوریه وارد شد و مردم این کشور آماج حملات تروریستی و اقدامات نظامی ارتجاع عرب و ارتجاع منطقه به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب قرار گرفتند اما پیروزی شیرین مقاومت منطقه در راه است.

وی پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت را چهارمین پیروزی این جبهه در منطقه ذکر و عنوان کرد: ملت و دولت سوریه نشان دادند که با مقاومت و ایستادگی خود، دشمنان را وادار به عقب‌نشینی خواهند کرد و بر این اساس انجام هرگونه مذاکره تحت تأثیر این پیروزی‌ها قرار دارد.

سردار جزایری در خصوص اعلام آمادگی حزب‌الله لبنان برای آزادسازی بلندی‌های جولان و نقش ایران در حمایت از مقاومت گفت: رژیم صهیونیستی، سرزمین‌های مردم این منطقه را با زور تصرف کرده است و دیر یا زود باید از منطقه برود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جریان بیداری اسلامی در منطقه گفت: خوشبختانه روند بیداری اسلامی و مقاومت منطقه رو به گسترش بوده و زمینه‌های اخراج صهیونیست‌ها از اراضی اشغالی در حال فراهم شدن است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.