انفجار منزل مسکونی در پایتخت به سبب نامعلوم

۰۶م آذر ،

6-792.jpg

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در مرکز پایتخت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت ۲۲:۵۶ شب قبل وقوع یک مورد اتفاق انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌ یک را به همراه گروه نجات یک به محل اتفاق واقع در خیابان «حافظ» روبروی ساختمان بورس کوچه سیفی اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل که یک ساختمان پنج طبقه مسکونی بود، متوجه شدند در پی نشت گاز در طبقه اول این ساختمان ۱۰۰ متری انفجار و آتش‌سوزی رخ داده است.

ملکی با بیان اینکه سبب این اتفاق نامعلوم است و آتش‌نشانان مشغول بررسی سبب و میزان خسارت آن می باشند، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل اقدام به قطع‌کردن برق و گاز محل اتفاق کردند و به طور همزمان عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در جریان این اتفاق یک پیرمرد و یک پیرزن که از مالکان این واحد مسکونی بودند نیز دچار اتفاق شدند که پیرمرد به سبب سوختگی خفیف به عوامل اورژانس مستقر در محل اتفاق تحویل داده شد، اما پیرزن به شکل سرپایی تحت درمان قرار گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.