انهدام یک باند سرقت و کشف ۱۱ فقره سرقت منزل در بیرجند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از انهدام یک باند سرقت و کشف ۱۱ فقره سرقت منزل در بیرجند خبر داد .

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” بیجاری ” گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل منزل شامل طلا ، وجه نقد ، سیستم رایانه با متعلقات ، دوربین عکاسی و فیلم برداری ، لب تاپ و سینما خانواده از منازل سطح شهر بیرجند به روش بالارفتن از دیوار یا درب منازل شمالی و شکستن درب های چوبی طی ۳ هفته گذشته در اوایل شب رسیدگی و پیگیری موضوع در دستور کار شعبه سوم این اداره قرار گرفت.
وی ادامه داد : پس از اقدامات لازم با توجه به مشاهده یک دستگاه خودروی سواری تندر ۹۰ قرمز رنگ توسط همسایه یکی از مالباختگان در زمان سرقت ، شناسایی خودرو و راننده آن بطور نامحسوس انجام شد .
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود : پس از بکارگیری منابع و مخبران محلی مشخص شد خودروی تندر ۹۰ قرمز رنگ متعلق به یکی از مغازه داران سطح شهر بیرجند که در زمان سرقت توسط یکی از دوستانش بنام (غ. ک . ۲۳ ساله بیکار و سابقه دار ) امانت گرفته شده بود .
وی اظهار داشت : با توجه به سوابق قبلی متهم شناسایی و در یکی از پاتوق هایش در خیابان سپیده پس از عملیات تعقیب و مراقبت دستگیر و پس از بازجویی فنی و پلیسی سه نفر همدست دیگر خود به هویت (ع .س . ۱۹ ساله و بیکار ) ، ( ح. س. ۲۳ ساله و بیکار ) (س . خ . ۲۳ ساله ) معرفی و نامبردگان در نیروی هوایی و خیابان سپیده شناسایی و دستگیر شدند . سرهنگ ” بیجاری ” در ادامه گفت : سارقان به ۱۱ فقره سرقت منزل در خیابان های غفاری ، توحید ، سجادشهر ، نیروی هوایی ، دولت و نرجس بیرجند اقرار و مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه که در محلی مخروبه در منطقه دهلکوه پنهان کرده بودند نیز کشف و به مالباختگان تحویل داده شد .
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد : پرونده به همراه متهمان و شکات به دادسرا ارسال و از آن طریق روانه زندان شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.