ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان سبب حل مشکلات خواهد شد

۲۲خردادماه،

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “عطاءالله حکیمی” در نشست خبری که صبح امروز در ساختمان مرکزی ستاد مردمی حسن روحانی برگزار شد،‌ با  اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ستاد مردمی روحانی به موازات ستاد اجرایی به صورت کاملا فعال و خودجوش در کل کشور عمل می‌کند و یکی از اهداف مهم ما در این ستاد سهیم کردن جوانان و دانشجویان برای توسعه کشور است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به راستگرایی حسن روحانی، دلیل حمایت جریان اصلاحات از وی چیست؟ بیان داشت: روحانی در ابتدا راست و سنتی بوده اما به تدریج به سمت اعتدال پیش رفته و به نظر وی می‌توان با کمک همه اقشار و از هر جناح به پیشرفت کشور کمک کرد.

نماینده مجلس تصریح کرد: مطمئنا روحانی هم از اشخاص اصولگرا، اصلاح طلب و نمایندگان مجلس در کابینه خود استفاده خواهد کرد.

حکیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا روحانی امروز در تهران برنامه دیگری خواهد داشت؟ گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های نشست انتخاباتی تا ساعت ۲۳ امشب است و روحانی به خراسان شمالی و رضوی رفته لذا تاکنون برنامه‌ای به این منظور در نظر گرفته نشده است.

رئیس ستاد مرکزی مردمی روحانی ضمن تکذیب بحث تقلب از سوی ستاد روحانی که توسط برخی سایت‌های غربی اعلام شده است، اظهار داشت: این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد و با در نظر گرفتن سابقه ۲۴ ساله روحانی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری، اعتقاد دارد که نظام از فرایند انتخابات صیانت خواهند کرد.

نماینده مجلس با اشاره به برخی نظر سنجی‌های اعلام شده از سوی برخی سایت‌ها تصریح کرد: صراحتا اعلام می‌کنم آمار و ارقام اعلام شده در هشت سال قبل با واقعیت منطبق نبوده و این مسئله در انتخابات تشدید می‌شود اما با نگاه به حضور پرشور مردم یک پای انتخابات روحانی خواهد بود.

حکیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر روحانی در ارتباط با اعتراض خانواده شهدای هسته‌ای برای نشان دادن عکس شهدا در فیلم تبلیغاتی خود چیست ؟ اظهار داشت: این فیلم تبلیغاتی توسط ستاد انتخاباتی ساخته شده و روحانی در جریان این امر نبوده اما شهدای هسته‌ای متعلق به تمام مردم می باشند.

این نماینده مجلس گفت: امروز در حوزه سیاست حالت منفعلانه‌ای داریم و داشتن یک دیپلماسی فعال از ضروریات نظام است و در زمان مسئولیت وی برنامه هسته‌ای مدیریت می‌شد و تحریمی صورت نگرفت.

حکیمی با انتقاد از شکاف طبقاتی کشور در سال‌های اخیر اظهار داشت: اقتصاد ایران دارای شرایط بالاقوه و آرمانی از لحاظ سرمایه انسانی، معدنی و نفتی است که اگر توسط تیم قدرتمندی در این عرصه هدایت شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: ۴۵۰ هزار میلیارد دلار میران نقدینگی امروز کشور است که خود سبب مشکلات بسیاری شده و این مشکل با ضرب سکه حل نخواهد شد بلکه می‌توان با ورود سرمایه خارجی و امنیت اقتصادی این مشکل مرتفع خواهد شد.

حکیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با توجه به جریانات سیاسی موجود در مجلس عملکرد روحانی برای ایجاد اعتدال عملیاتی است؟ بیان داشت: با توجه به پنج دوره نمایندگی مجلس و دو دوره نایب رئیسی مجلس و شناختی که روحانی از مجلس و نمایندگان دارد می‌تواند ارتباط خوب و محکمی در این حوزه برقرار کند.

نماینده مردم تهران در پایان با انتقاد به برخی وعده‌های کاندیداهای ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: کاندیداها باید قبل از دادن وعده اطلاعات مربوط به آن حوزه را دانسته و مردم را در جریان بگذارند و با توجه به وجود هشت هزار دانشجوی بیکار در کشور تنها با ایجاد شغل می‌توان رفاه را برای آنها فراهم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.