اگر می توانید هنگام رانندگی پیامک بدهید!

۲۴م اسفند ،

ارسال پیامک هنگام رانندگی از مهمترین عولمل تصادفات می باشد،با استفاده از ORIGOSafe دیگر نمی توان هنگام رانندگی پیامک ارسال کرد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ،طبق بررسی های انجام شده یکی از مهمترین علل تصادفات ارسال پیامک هنگام رانندگی می باشد.

هنگام ارسال پیامک علاوه بر ایجاد حواس پرتی کنترل وسیله نقلیه به سبب درگیر شدن دست ها برای نوشتن متن کاری دشوار خواهد بود.به تازگی یک اختراع تازه به نام ORIGOSafe به بازار آمده که از ارسال پیامک و کار با تلفن همراه هنگام رانندگی جلوگیری می کند.

این دستگاه بسیار ساده عمل می کند.کاربر برای راه اندازی و حرکت خودرو نیاز دارد تا ابتدا تلفن همراه خود را داخل دستگاه قرار داده  و سپس اقدام به روشن کردن خودرو نماید.بدون قرار دادن تلفن همراه داخل دستگاه نمی توان موتور خودرو را روشن کرد.پس از قرار دادن تلفن همراه داخل این دستگاه که شبیه یک کاست پلیر قدیمی می باشد می تواند با خودرو حرکت کرد.

با خارج کشیدن موبایل از ORIGOSafe نیز هنگام رانندگی،کاربر با صدای اخطار رو به رو می گردد و مجبور است دوباره تلفن همراه را داخل دستگاه قرار دهد.تنها هنگامی که ترمز دستی کشیده می گردد و خودرو متوقف است می توان از تلفن همراه استفاده کرد. ORIGOSafe می تواند هنگام قرار گرفتن تلفن همراه آن را شارژ کرده و از طریق ارتباط بلوتوث با سیستم صوتی خودرو مکالمات صوتی را برقرار کند. /ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.