ایجاد بخش استعدادهای درخشان قدم مثبتی است

۲۱ام بهمن ،

سرپرست گروه تریو کلاسیک

شناخت جوانان نخبه و برجسته هنرمند در کشور و تعلیم دادن آنها برای درخشش فرهنگ و هنر کشور قدم بسیار بزرگ و مثبتی است.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره موسیقی فجر ، میلاد عالمی ، سرپرست گروه ۳ نفره تریو کلاسیک با بیان این موضوع اعلام کرد: «از اقدامات مهم و رضایت بخشی که در این دوره جشنواره انجام شده، ایجاد بخش استعدادهای درخشان است که به همت آقای دکتر ریاحی برای معرفی کردن بیشتر نسل جوان نخبه و هنرمند به دنیای حرفه ای صورت گرفته است.»

او در ادامه گفت :« شناخت جوانان هنرمندی که در زمره برترین های کشور قرار دارند برای آینده هنری کشور بسیار موثر است. شاید در آینده بتوان از همین گروه های استعدادهای درخشان ارکستر حرفه ای تشکیل داد تا منسجم و پیشرفته برای موسیقی کشور تلاش کنند. »

او شرکت در جشنواره فجر را فرصت خوبی برای قدم برداشتن بیشتر در دنیای حرفه ای شمرد و افزود: « این موقعیت ها و اجراها ما و مردم را به هم نزدیک تر می کند. سبک موسیقی ما شاید با سلیقه تمام اقشار جامعه آشنا نباشد و همین نا آشنا بودن سبب شده که سبک موسیقی کلاسیک در فرهنگ هنری ما کمرنگ شود. اما با حضور در جشنواره موسیقی فجر می توان سبک های متفاوت موسیقی را به مردم بیشتر معرفی کرد. به نظر من در صورتی نتیجه بیشتر و بهتری دریافت می کنیم که این برنامه ریزی ها و اجرا ها در طول سال هم انجام شوند و ادامه دار باشند. »

سرپرست گروه ۳ نفره تریو کلاسیک در ادامه گفت :« می توان برای برگزیدگان این عرصه امکاناتی را فراهم کرد که بتوانند با اساتید بین المللی و کلاس های خارج از کشور بیشتر آشنا شوند و موضوعات به روز و تازه در عرصه موسیقی را به کشور آورند.

کنسرت تریو کلاسیک در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۳۰/۱۸ در سالن رودکی اجرا خواهد شد.

بخش استعدادهای جوان بخشی تازهی است که برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر طراحی و اجرا می گردد. در این بخش ۸ گروه موسیقی کلاسیک غیر ایرانی در سالن رودکی از ۲۵ بهمن تا یک اسفند به روی صحنه می روند.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.