ایران خودرو از محدودیت های بین المللی عبور کرد

۵ م دیماه ،

ایران خودرو از محدودیت های بین المللی عبور کرد

مدیرعامل، مدیران و سردبیران خبرگزاری فارس از خطوط رباتیک تولیدو طرح های توسعه محصول ایران خودرو دیدن کردند و از نزدیک با آخرین دستاورد های صنعتی این شرکت در زمینه اقتصاد مقاومتی آشنا شدند.

به نقل از ایکوپرس، مهندس جواد نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این دیدار گزارشی از فعالیت های ایران خودرو و چالش های پیش روی صنعت خودروی کشور ارائه دادند.

براساس این گزارش سید نظام موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در این نشست گفت : کارهای بزرگ و عظیمی در ایران‌خودرو در حال انجام است؛ صنعتی که دستاوردهای آن متعلق به مردم و نظام بوده، جای تقدیر و تشکر را دارد، چرا که در ماه ‌های اخیر فشارهای بسیاری را متحمل شده و نتیجه مقاومت ایران‌خودرو این بوده که امروز توانسته بدون کمک‌های پژو روی پای خود بایستد.

وی ادامه داد: صنعت خودرو در راستای اهداف کشور و نظام انجام وظیفه می کند، ما به صنعت خودرو به عنوان نماد ملی نگاه می ‌کنیم و شعارهای اقتصادی سال‌های اخیر مقام معظم رهبری و حضور نوروز ۸۹ایشان در ایران‌خودرو برای ما یک نشانه است.

موسوی اظهارداشت: خبرگزاری فارس این ظرفیت را دارد که صنعت خودرو را تقویت کند و اگر نقدو بحث کارشناسی نیز توسط رسانه ها مطرح می گردد، هدف ارتقای کار است و تضعیف نیست.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به این که خودرو یک صنعت مردمی و بالطبع شایعات و حرف و حدیث حول آن بسیار است، افزود: تلاش ما این است در جهت تغییر نگرش‌ها و انگاره‌هایی که نسبت به صنعت خودرو وجود دارد، حرکت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با تعامل دوسویه و طرح صحیح مسایل از کانال رسانه بتوان صنعت خودرو را در جایگاه شایسته خود قرار داده و در سطوح عالی منطقه و جهانی مطرح کنیم.

سه شنبه ۵ دى   ۱۶:۳۸

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.