آغاز اجرای طراحی پلاتفرم در ایران خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

آغاز اجرای طراحی پلاتفرم در ایران خودرو

ممتازنیوز: قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو اعلام کرد:‌ براساس سند استراتژی و چشم انداز افق ۱۴۰۴، دست کم پنج پلاتفرم ملی شامل دو پلاتفرم برای ایران خودرو هدف گذاری و این امر در هیات مدیره تصویب شده است .

به گزارش ممتازنیوز، مهندس میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو درمحصول و کیفیت با بیان این مطلب گفت: با وجود فشارها و محدودیت های تحمیل شده درمسیر حرکت خودرو سازی، ایران خودرو در سال جاری، پروژه طراحی یکی از پلاتفرم های جدید تعریف شده خود را به اجرا درمی آورد.
وی تصریح کر: با همکاری مرکز تحقیقات و کارشناسان گروه صنعتی ایران خودرو و با استفاده از پلاتفرم های موجود، درسال جاری یکی از پلاتفرم ها با روش باز مهندسی، اجرا خواهد شد
سلیمانی از مهم‌ترین برنامه های کلان شرکت ایران خودرو بعد از سال ۹۲ را تولید و معرفی محصولات جدید، ارایه و تولید اولین محصول از پلاتفرم های خانوادگی ایران خودرو در سال ۹۴ و ارایه و تولید محصول از پلاتفرم های کوچک ایران خودرو در سال ۹۵ عنوان کرد.
قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو خبر ازتولیدآ‌زمایشی سومین خودروی ملی ایران خودرو به نام دنا از نیمه دوم سال جاری داد وگفت: ‌این خودرو تا پایان سال جاری تجاری سازی و به بازار عرضه خواهد شد.
وی افزود: این خودرو با تکیه برتوان مهندسی شرکت ایران خودرو و بر پایه پلاتفرم ملی طراحی شده و بدون اتکا به منابع خارجی تولید می شود.
مهندس سلیمانی با اشاره به این‌که تولید دنا، حاصل نیم قرن تجربه خودروسازی ایران و همکاری های بین المللی با برندهای معتبر است خاطر نشان ساخت: خودروی دنا دارای ویژگی های فنی مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و موتور این خودرو از نوع موتور ملی با مصرف سوخت پایین و تمامی استانداردهای ایمنی روز اروپا در این خودرو پیش بینی شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.