ایمون زاید: داربی سرد و خسته کننده بود/ شاید گلزن بعدی داربی خودم باشم!

۰۸ام بهمن ،

34-1.JPG

ایمون زاید می‌گوید تماشای داربی از تلویزیون برایش بسیار سخت بوده، هر چند معتقد است این بازی سرد و خسته کننده بوده است.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ ارزیابی‌اش از داربی ۷۶، آرزوی خود برای حضور مجدد در این بازی و شرایط آلومینیوم صحبت کرد.

* در اولین بازی‌ات برای آلومینیوم موفق به گلزنی شدی.

– بسیار خوشحالم که این اتفاق افتاد. هنوز ۲۰ ثانیه از ورودم به بازی نگذشته بود که با اولین برخورد پایم به توپ گلزنی کردم. هواداران آلومینیوم هم پشت سر هم نام من را صدا می‌زدند و بسیار حس خوبی داشتم.

* با این برد آلومینیوم در رده سیزدهم قرار گرفت. فکر می کنی می‌توانید در لیگ برتر بمانید؟

– فکر می‌کنم ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم در لیگ بمانیم. من هم به آلومینیوم کمک می‌کنم و امیدوارم سبب خوشحالی مردم و هواداران بندرعباس شویم.

* داربی را دیدی؟ بازی دو تیم باز هم بدون گل مساوی شد.

– بله. بازی را دیدم. اما اصلا بازی خوبی نبود. من می دانستم که بازی صفر – صفر می‌شود. پرسپولیس بسیار بهتر بود و اگر علی کریمی هم در زمین بود، آنها قطعا بازی را برده بودند. فکر می‌کنم که هر دو تیم به مساوی راضی بودند و سبب شده بود هواداران یک بازی سرد را شاهد باشند و خسته شوند. احتمال می‌دهم خطایی که روی محمد نوری در محوطه جریمه انجام شد، پنالتی بود.

* بعد از دو بازی بدون گل، تو هنوز آخرین گلزن داربی هستی!

– (می خندد) بله، می‌دانم. بسیار خوب است که هنوز آخرین گلزن این بازی بزرگ هستم. شاید گلزن بعدی داربی هم من باشم!

* معلوم است بی‌صبرانه منتظر بازگشت به پرسپولیس هستی.

– واقعا برایم سخت بود که بازی را از تلویزیون ببینم. بسیار دوست داشتم که در بازی بودم و گل می‌زدم و هواداران را خوشحال می‌کردم. ورزشگاه و تعداد هواداران بسیار عجیب بود. امیدوارم که یک بار دیگر در این بازی حضور داشته باشم. با این حال بازگشت من فقط به خودم و عملکردم بستگی ندارد. اگر پرسپولیس واقعا من را می‌خواست می توانستم جمعه در داربی بازی کنم و گل بزنم، به جای این که در بندرعباس باشم و یک گل سه امتیازی برای بقای این تیم در لیگ بزنم. البته همین جا هم هواداران من را بسیار تشویق کردند. این طرفداران می باشند که به یک بازیکن خارجی کمک می‌کنند در لیگ ایران موفق باشد. بدون آنها من اصلا نمی توانستم در فوتبال ایران دوام بیاورم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Amirreza:

    انشاءالله ایمون زاید به همین زودی به پرسپولیس برگرده.ایمون زاید نوکرتیم۱۱۱!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.