اظهارنظر استقلالی‌ها پیش از داربی

۳۰م دیماه ،

در پایان تمرین امروز عصر استقلال چند تن از بازیکنان این تیم دربارهٔ داربی جمعه اظهارنظر کردند.

ممتازنیوز: پس از پایان تمرین امروز آبی‌پوشان استقلال چند تن از بازیکنان این تیم دربارهٔ داربی روز جمعه اظهار نظر کردند. صحبت‌های استقلالی‌ها را در ادامه می‌خوانید.

حسن اشجاری: همه چیز برای یک داربی خوب آماده است و ما برای این بازی آماده هستیم. فکر می‌کنم آرش برهانی، فرزاد حاتمی و فرهاد مجیدی گلزنان بازی باشند. از طرف دیگر تلاش می‌کنیم تا مانند چند بازی قبل گلی نخوریم. ما در سه بازی قبل فقط یک گل خورده‌ایم.

فرزاد حاتمی: بازیکنان ما به امید خدا آماده می باشند و من به عنوان مهاجم استقلال امیدوارم هر بازیکنی در داربی بازی می‌کند، برای استقلال گل بزند و مثمر ثمر باشد. بین بازیکنان پرسپولیس فقط با محسن بنگر کری دارم چون از سال‌ها پیش حتی در تمرین هم برای هم کری می‌خواندیم. ان‌شاءالله بازی باکیفیتی را شاهد باشیم.

حنیف عمران‌زاده: ان‌شاءالله سه امتیاز داربی را می‌گیریم. من دوست دارم که فرزاد حاتمی و فرهاد مجیدی برای ما گل بزنند اما فکر نمی‌کنم هیچ پرسپولیسی بتواند به ما گل بزند. شیرین‌ترین خاطره‌ام از داربی‌ها به پیروزی سه بر صفرمان در جام حذفی مربوط می‌شود. خاطره تلخم را هم حتما می‌دانید که همان شکست ۳ بر ۲ معروف بود که البته فکر می‌کنم، اتفاقی بود.

سیدمهدی رحمتی: جمعه هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. ما همه تلاش خود را برای پیروزی انجام می‌دهیم.

ایسنا


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.