« این یک رویاست » در ژنو اکران می شود / کارگردان ، قید اکران را در ایران زد!

ممتازنیوز:

IMG18144762

کارگردان “این یک رویاست” از اکران این فیلم در دو سینما در ژنو خبر داد و گفت که دیگر برای روی پرده رفتن فیلمش در ایران اصراری ندارد.

محمود غفاری کارگردان “این یک رویاست” با اعلام اینکه از اکران عمومی فیلمش صرف‌نظر کرده است به خبرنگار مهر گفت: منتظر گرفتن پروانه ویدیویی این فیلم هستم. با توجه به اینکه سینمای مستقل و فرهنگی در گیشه و اکران شرایط خوبی ندارند ترجیح دادم به جای اکران، فیلم را در شبکه خانگی عرضه کنم.

وی افزود: همانطور که دیدید فیلم “قاعده تصادف” هم با وجود اینکه فیلم مستقل، شریف و فرهنگی است اما نتوانست در یک شرایط متعادل اکران عمومی شود به همین دلیل به فکر اکران عمومی فیلم “این یک رویاست” نیستم.

غفاری ادامه داد: “این یک رویاست” خرداد ماه در جشنواره بین‌المللی ادینبورگ به نمایش درمی‌آید. البته هم اکنون نیز به مدت چهار هفته در دو سینما در ژنو اکران عمومی شده و تلاش می‌کنم در آینده نزدیک این اکران‌های بین‌المللی ادامه یابد.

وی درباره فعالت جدید خود گفت: هم اکنون روی یک فیلمنامه با موضوع اجتماعی کار می‌کنم و به زودی برای گرفتن پروانه ساخت آن اقدام خواهم کرد. این فیلم درباره مادری است که دخترش دچار مشکلی می‌شود و او از شهرستان به تهران می‌آید تا این مشکل را برطرف کند اما…

فیلم “این یک رویاست” که در آن حدیث میرامینی، الهام کردا، حمید ابراهیمی، مهدی پورموسی و مهران رجبی بازی دارند به مشکلات یک دختر جوان در شهر تهران می‌پردازد که سرگشته به دنبال راه چاره‌ای است تا بتواند بدهی‌های خود را پرداخت کند.

این فیلم در ابتدای سال ۹۲ جایزه استعداد درخشان جشنواره فرایبورگ را دریافت کرد.

مهر


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.