اکران”همبازی”پس از ۳ سال

کارگردان فیلم سینمایی “همبازی”‌ که سه سال در نوبت اکران مانده اعلام کرد در صورت عدم بروز مشکل این فیلم پس از “ضد گلوله”‌ در گروه سینمایی عصر جدید اکران می‌شود.

به گزارش بی باک به نقل از مهر، غلامرضا رمضانی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: طی سه سال گذشته تا به امروز سه بار فیلم سینمایی “گمشده‌” تا مرحله اکران پیش رفته و حتی برای آن تیزر ساخته‌ایم و با پخش کننده هماهنگ شده‌ایم اما این موضوع به تعویق افتاده است.

وی افزود: با این حال پس از این مدت طولانی این بار قرار شده پس از به پایان رسیدن مدت زمان اکران “ضد گلوله”، فیلم “همبازی” روی پرده سینماها برود.

این کارگردان با گلایه از اتفاقاتی که تا امروز مانع از اکران فیلم او شده‌اند، اظهار کرد: اگر این بار اتفاق خاصی نیفتد، فیلم ما اکران می‌شود و قرارداد این کار نیز بسته شده است و عصر جدید سرگروه فیلم سینمایی ما خواهد بود.

فیلم سینمایی “همبازی” با بازی نیکی کریمی و حمید فرخ‌نژاد داستان پسربچه‌ای است که می‌خواهد از تنهایی بیرون بیاید.

رمضانی ساخت سریال نوروزی شبکه دوم با عنوان “سیر و سرکه” را بر عهده داشت و این روزها مشغول به اتمام رساندن آخرین مراحل فیلم تلویزیونی “عملیات کرکس” برای مرکز سیما فیلم است. وی همچنین فیلم‌های سینمایی “حیات”، “قفلساز” و “سبز کوچک” را کارگردانی کرده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.