بار ترافیک از دوش منطقه ۱۶ برداشته می شود

۲۸ آبان ،

با احداث پایانه مسافربری تازه بر پایه ایجاد خطوط مترو اتوبوس های بی آر تی پایانه مسافربری جنوب تهران به منطقه ۱۸ منتقل می گردد.

 به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید محسن اسدی شهردار منطقه ۱۶ افزود: پایانه مسافربری جنوب تهران، مبداء‌ اصلی حرکت اتوبوس های برون شهری به تمام استان های کشور با حجم بالایی از عبور و مرور در منطقه ۱۶ به ایجاد بسیاری از آلاینده ها و مشکلات ترافیکی کمک کرده است. 
وی ادامه داد: حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درصدد تملک زمین لازم جهت احداث پایانه مسافربری مجهز در منطقه ۱۸ است که با کار مطالعاتی صورت گرفته، تا سال انتقال پایانه جنوب میسر خواهد بود. 
وی تصریح کرد: جهت احداث پایانه مسافربری تازه در منطقه ۱۸ تمامی زیر ساخت های مربوط به آن از جمله ایجاد خطوط مترو و اتوبوس های تندرو بی آر تی در نظر گرفته شده تا اقدامات بعدی آن به زودی صورت گیرد.
اسدی خاطر نشان کرد: آزاد سازی بخشی از زمین مترو علی آباد و تبدیل آن به پارکینگ از دیگر مصوبه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است و طرح احداث تقاطع غیرهمسطح در محل اتصال اتوبان شهید تندگویان به اتوبان شهید نواب مورد بررسی و عملیات عمرانی و اجرایی آن در سال آتی آغاز می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.