بازاریابی از نوع جدید برای ستاره احتمالی پاپ ایران؟!

عنوان «پسرک طلایی» از جایی سر زبان‌ها افتاد که گروه بین‌المللی «نیم‌رخ‌آفتاب» با تبلیغاتی در اینترنت این جمله را می‌نوشتند: «گروه بین‌المللی نیم‌رخ‌آفتاب به زودی پسرک طلایی موسیقی پاپ ایران را معرفی می‌کند.» و این در حالی است که هیچ نام و تصویری از این پسرک طلایی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، یک خواننده پاپ که نامش هنوز مشخص نیست، از تبلیغات متفاوتی برای معرفی خود استفاده کرده و مدعی ایجاد یک تغییر بزرگ در موسیقی پاپ است.

در فضای مجازی از او صحبت می‌شود. افرادی که بر روی او سرمایه‌گذاری کرده‌اند، می‌گویند او می‌آید تا وضعیت موسیقی پاپ را متحول کند!

خبر در سایت‌های موسیقی می‌پیچد، بدون اینکه کسی بداند، چه دلیلی وجود دارد که چنین ادعایی دهان به دهان بچرخد.

***

میثم دهقان مدیر گروه بین‌المللی «نیم‌رخ آفتاب» است و این تبلیغات از ایده‌های او نشات می‌گیرد و بنابرین می‌تواند ناگفته‌ها را تشریح کند.

او درباره ماهیت گروه «نیم‌رخ آفتاب» گفت: این گروه بنیانگذار و اجرا کننده « Music Marketing » برای اولین بار در خاورمیانه و برگزارکننده کنسرت به روش MDS (میزانسن، دکوپاژ، سناریو) در ایران است و فعالیت خود را در سال ۹۱ آغاز کرده است. اما موسیقی تنها بخشی از فعالیت‌های این گروه را شامل می‌شود.

دهقان درباره تبلیغات پر سر و صدا و متفاوتش برای معرفی یک خواننده پاپ اظهار کرد: ۲ سال است که بر روی این پسر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا نزد دو تن از اساتید موسیقی آموزش‌های لازم را ببیند و فکر می‌کنیم او در موسیقی پاپ یک اتفاق جدید است.

او افزود: فکر کردیم این کار بهترین شیوه برای اطلاع‌رسانی است تا مردم فکر نکنند با یک آدم معمولی طرف هستند و قرار نیست اتفاق خاصی نیافتد. در واقع خواستیم نگاه‌ها بر او معطوف شود تا مردم منتظر یک پدیده باشند.

وی درباره چرایی این طرح توضیح داد: در سال‌های اخیر کمتر شاهد حضور خوانندگان قوی از نظر تکنیک بوده‌ایم و این موضوع باعث شده تا تاریخ مصرف آلبوم‌های پاپ پس از یک سال تمام شود. بنابرین این پسر را که نوازنده و آهنگساز بوده و دارای استعداد خاصی است، جهت ارائه یک کار متفاوت تعلیم دادیم.

دهقان درباره چگونگی این تعلیمات افزود: او دو سال نزد ماریو تقدسی و محمدرضا صادقی تعلیم آواز دیده است و اکنون صلاح‌دید اساتید بر این است که او دیگر می‌تواند خود را به عنوان خواننده به جامعه معرفی کند و باید بگویم این هنرمند از لحاظ تکنیک حرفی برای گفتن دارد.

مدیر گروه «نیم‌رخ‌آفتاب» درباره تاریخ انتشار آلبوم و ویژگی‌هایش گفت: آلبوم تا انتهای سال ۹۱ منتشر خواهد شد و با همکاری آهنگسازان بنام روسیه و ارمنستان همراه خواهد بود اما به زودی یک تک‌آهنگ با عنوان «اضطراب» در اینترنت منتشر خواهد شد تا نام این هنرمند را در موسیقی پاپ مطرح کند.

کافه موسیقی::صفحه اصلی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.