احداث خط تولید بنز در ایران – مونتاژ مرسدس بنز کلاس C و E در ایران

مدیرعامل ستاره ایران گفت: با دایملر (مرسدس بنز) برای تولید خودرو های سواری مرسدس بنز در ایران به توافق رسیدیم و این مهم هم در سال ۹۷ محقق خواهد شد.

به گزارش ممتاز نیوز، غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ستاره ایران، از سرمایه گذاری جدید در خط تولید بنز در ایران خبر داد و اضافه کرد: بعد از ابلاغ سیاست های جدید خودرو تیراژ و مدل های تولیدی در ایران مشخص خواهد شد.

تولید بنز در ایران

زمان تولید بنز در ایران

رزازی تاکید کرد: از زمان آغاز فعالیت برای تولید، ۹ ماه طول خواهد کشید تا خودروی تولیدی خودمان را وارد بازار کنیم.

وی در مورد حضور سری ای و سی در سبد تولیدی ستاره ایران گفت: مطمئنا بخشی از تولید در همین سری رخ خواهد داد اما مدل های جدیدی نیز در برنامه تولید حضور خواهند داشت.

ایشان با بیان این مطلب گفت: در سال ۹۶ تنها دو مدل مرسدس بنز ای۲۰۰ و سی۲۰۰ به بازار ایران وارد می شود.

وی ادامه داد: سفارش گذاری برای شرکت بنز برای این دو مدل انجام شده و بارگیری در ژانویه و فوریه ۲۰۱۸ انجام خواهد شد البته به شرط باز شدن سامانه ثبت سفارش این واردات رخ خواهد داد.

تولید بنز در ایران

رزازی ادامه داد: برای سال ۹۷ برنامه واردات ۵۰۰۰ دستگاه بنز را داریم که در تنوع و تیپ های مختلف خواهد بود و در قرارداد جدید ستاره ایران و دایملر، واردات ۱۱ تیپ انواع بنز تایید شده است که تا پایان سال آینده محقق خواهد شد.

مدیرعامل ستاره ایران در پایان خاطرنشان کرد: در صورتیکه تا دو هفته دیگر سامانه ثبت سفارش خودرو باز شود، در شب عید ۲ مدل E200 و C200 را به مشتریان خود در ایران عرضه خواهیم کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.