مرسدس بنز تولید مدل CLS را کنار گذاشت

مرسدس بنز تولید مدلهای CLS را کنار گذاشت.

مرسدس بنز تولید مدل CLS را کنار گذاشت

به گزارش ممتاز نیوز، پس از خاتمه تولید مدلهای CLS، اس کوپه و S-Class کابریولت، حال مرسدس به دنبال ساده سازی بیشتر خطوط تولید بسیار پیچیده خود در سال های بعد است.

این یک واقعیت تلخ است که برخی کلاسهای محبوب و قدیمی خودرو طی سالیان اخیر بسرعت محو یا در حال محو شدن از خطوط تولید هستند،  بر همین اساس، مجله Car and Driver به نقل از برخی منابعی داخل شرکت اعلام کرده که مرسدس قصد دارد تا سبد محصولات خود را کوچک تر و اصلاح نماید

همانطور که پیشتر گزارش شده بود، مدلهای کوپه و کابریولت کلاس C به همراه نسخه های کوپه و کابریولت کلاس E به مدل CLE تبدیل خواهند شد همچنین مرسدس CLS مدت زیادی در خط تولید نخواهد ماند و احتمالا در سال اینده به تولید آن خاتمه داده میشود.

علاوه بر این، بنظر میرسد کوپه ۴ درب AMG GT نیز در لیست خداحافظی مرسدس قرار دارد.

همچنین شایعاتی در خصوص سرنوشت مدلهای استیشن واگن شنیده شده که البته در حال حاضر رسمی نیست، اما E-Class Estate نیز احتمالا آخرین نمونه از نوع خود خواهد بود و مرسدس ظاهراً قرار است فروش استیشن های خود را در سال ۲۰۳۰ به طور کامل متوقف نماید.

بعبارت ساده تر مدلهای C-Class Estate و CLA Shooting Brake هم باید منتظر خروج از سبد تولید باشند.

البته اعتقاد بر این است که مدل دوم در اواخر این دهه با نسخه جدیدی جاگیزین شده و پس‌از آن برای همیشه از خط خارج شود.

مرسدس تصمیم دارد نسل بعدی مدلهای GLC و GLE کوپه را روانه بازار کند، اما گمان می‌رود اینها میز آخرین سری باشند. بر اساس بررسی و گزارش مجله C&D که  از “مدیران ارشد” نقل قول شده که از مجموع ۳۳ کلاس خودرویی موجود در سبد محصولات مرسدس بنز تنها ۱۴ کلاس به حیات خود ادامه خواهند داد.

و این خبر چندان خوشایندی برای بسیاری از عشاق مرسدس نیست.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.