بازجویی از مامور محافظ المپیک لندن در باره توهین به یک نظامی

به گزارش ایرناازآسوشیتدپرس ازلندن، این فردکه برای شرکت پیمانکاری امنیتی جی ۴ اس کار می کند، متهم به انداختن آب دهان بر روی نظامی و نامیدن وی با عنوان’قاتل بچه ها’ست که ظاهرا به شرکت درجنگ افغانستان اشاره داشت.

شرکت جی ۴ اس در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر کرد، افزود: ما به سرعت درحال بررسی ادعاها مبنی بر وقوع مجادله میان یک افسر امنیتی و یک نظامی هستیم.ماوقوع هرگونه رفتار ناشایست و خارج از نزاکت را به وسیله کارکنانمان بسیار جدی تلقی می کنیم.

این واقعه ابتدا روزدوشنبه به وسیله روزنامه’سان’گزارش داده شدکه روز شنبه در زمین کریکت لرد، مکان برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان، رخ داده است.

وزارت دفاع انگلیس نیزاعلام کرد که این موضوع گزارش شده و در دست بررسی به وسیله جی ۴ اس است. اما این رخدادی به تنهایی نشانگر روابط همکاری خوب میان ارتش و جی ۴ اس نیست.

پس از ان که شرکت جی ۴ اس نتوانست به تعهد خود برای بکارگیری نیروهای امنیتی کافی جامه عمل بپوشاند، از هزاران عضو نیروهای مسلح انگیلس برای محافظت از المپیک استفاده شد.

به این علت مرخصی برخی از نظامیانی که به صورت اضطراری به خدمت فراخوانده شدند، لغو شد. این در حالیست که برخی از آنها اخیرا از ماموریت افغانستان به کشورشان بازگشته بودند.

مترجمام**۱۴۸۶**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۳۹۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.