بازدید هزار خانواده از مسکن ویژه تهرانسر

۲۴اردیبهشت،

http://www.bananews.ir/طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی سه جمعه اخیر تقریبا هزار خانواده از ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ویژه تهرانسر، از واحدهای نمونه این پایگاه اینترنتی بازدید کردند.

به گزارش ساعت بازدید از واحدهای نمونه پایگاه اینترنتی تهرانسر ٨ صبح الی ١٣ روزهای جمعه است و ثبت‌نام‌کنندگان پس از دریافت پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران می‌توانند برای بازدید مراجعه کنند.

بازدید بدون هماهنگی قبلی به سبب شرایط ویژه ساختمانی و حفظ امنیت متقاضیان، امکانپذیر نیست و متقاضیان باید از آوردن کودکان برای بازدید اکیدا اجتناب کنند.

پاسخگویی به متقاضیان جهت رفع نقص پرونده در محل پایگاه اینترنتی تهرانسر صورت می‌گیرد و لازم نیست متقاضیان به صورت حضوری به ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند. ضمن اینکه کارشناسان مربوطه از ساعت ٩ صبح تا ١٣ عصر در پایگاه اینترنتی تهرانسر حضور دارند.

طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در بازدید این هفته (جمعه ٢٠ اردیبهشت ماه) وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران در جمع بازدیدکنندگان حاضر شده و به سؤالات مراجعه‌کنندگان پاسخ داده‌اند. همچنین پس از بازدید از روند اجرایی، با پیمانکاران و مشاوران پروژه جلسه تشکیل داده دادند.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.