زمان افتتاح مسکن ویژه تهرانسر

۰۲خردادماه،

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح اولین واحدهای مسکن ویژه تهرانسر در تیرماه، گفت: تاکنون حدود ۱۳۰۰ نفر از واحدهای نمونه و پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهرانسر بازدید کردند.

به گزارش Consbank، فریبرز واحدی با بیان اینکه اولین محله از مجموعه واحدهای مسکن ویژه تهران از تیرماه به متفاضیان تحویل داده می گردد، گفت: اگر متقاضی بیشتری برای مسکن ویژه وجود داشته باشد پس از جانمایی در نقاط دیگر شهر تهران، ثبت نام دوبار آغاز می گردد. وی با اشاره به اینکه به ساخت ۲۵۶۰ واحد درسایت تهرانسر، اظهار داشت: هم اکنون ثبت نام متقاضیان خرید مسکن ویژه تهران به اتمام رسیده و ثبت نام کنندگان می توانند جمعه ها از واحدهای نمونه بازدید کنند و پیشرفت اجرایی پروژه را از نزدیک شاهد باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: نیمه دوم سال ۸۹ تهرانسر به عنوان اولین محله تهران برای اجرای طرح مسکن ویژه انتخاب شد و از ابتدای سال ۹۰ تاکنون مراحل اجرا این پایگاه اینترنتی وارد فاز عملیاتی شده است. واحدی تصریح کرد: این پروژه در سایر نقاط تهران هم پس از بررسی های لازم و تائید و اخذ مجوزهای قانونی در سطحی گسترده تر عملیاتی می گردد.

وی با اشاره به حضور هفتگی وزیر راه و شهرسازی در این پایگاه اینترنتی و نظارت بر روند پیشرفت پروژه، اظهار داشت: در ۴ جلسه بازدید عمومی حدود ۱۳۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان از واحدهای نمونه و پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهرانسر بازدید کردند و این روند همچنان ادامه دارد.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.