بازسازی و باز پیرایی فضای سبز بوستان های منطقه ۷

۲۳خردادماه،

شهردار منطقه ۷ با اشاره به بهبود فضای سبز بوستان های سطح منطقه از بازسازی این فضاها به مساحت بیش از ۶۱ هزار مترمربع خبر داد.

رمضان میر عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شهردار این منطقه همواره با ارائه طرح های متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش سرانه فضای سبز برای جلب رضایت شهروندان منطقه گام های عمده و اساسی برداشته است.
وی با اشاره به این که بهسازی و زیبا سازی منظر شهری، بازسازی معابر بوستان و قطعات فضای سبز سطح محدوده در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت افزود: به همین منظور از اواخر خرداد ماه تا پایان شهریورماه عملیات کاشت درخت و درختچه، تعویض چمن و کاشت گل های فصلی زیبا در بوستان های سطح منطقه انجام خواهد شد.
میر عباسی با اشاره به افتتاح بوستان تازه تأسیس در ۶ ماه دوم سال جاری گفت: مساحت این پارک ۲۵۰۰ مترمربع است و در خیابان شهید بهشتی و تقاطع شهید مفتح رو به روی استانداری سابق به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: این بوستان با هدف افزایش سرانه فضای سبز منطقه احداث می گردد.
وی اظهار داشت: پایان شهریور ماه کار کاشت گل  و گیاه و فضای سبز و رمپ و لوپ واقع در خیابان مدنی تقاطع خیابان کهن در بزرگراه امام علی (ع) به متراژ ۱۵۰۰ به پایان می رسد. همچنین در سطح بازپیرایی و بازسازی سطح منطقه حدود ۲ هزار اصله درخت  و ۱۰ هزار درختچه و ۱۲ هزار و ۳۰ هزار گیاه پوششی و ۱۲ هزار درخت فصلی و ۱۱ هزار متر چمن کاری انجام می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.