چهره بوستان صدف منطقه ۴ متفاوت تر از قبل

۲۲م آذر ،

اداره زیبا سازی منطقه در راستای یک طرح فوریتی و به منظور ارتقای سطح کیفی بوستان ها، اقدام به باز سازی و باز پیرایی ۵۲۲ متر مربع از بوستان صدف کرد.


حمید ناصحی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه بعضی از بوستان های سطح منطقه قدیمی می باشند لذا جهت رفاه حال شهروندان بعد از بازدید های میدانی نواقص بوستان ها رفع و بازسازی شد.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد:در همین راستا ، ۵۲۲ متر مربع کفپوش بوستان صدف که به سبب ساییدگی در فصول گرما و سرما فرسوده شده بودند، باز سازی شد و همچنین در بوستان های شهید کاظمی و آزاده نیز کفسازی معابر درحال انجام است
ناصحی تصریح کرد: همچنین به منظور زیبا سازی منظر شهری، اداره خدمات شهری ناحیه سه اقدام به هرس درختچه های پیرا کانتا در بوستان های پیامبر اعظم (ص) و حاشیه شرق اتوبان امام علی(ع)  به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع کرد.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا، اداره خدمات شهری ناحیه ۶ اقدام به شستشوی ۳۵۰۰ متر گاردریل، ۶۰۰۰ متر جدول و ۵۰۰۰ متر از نهرهای سطح ناحیه کرد که این طرح در خیابان های شهیدان گرما بدری ، واثقی ،‌زفرقندی، ناهیدی، شبستری ،‌واثقی ، شادالویی،جوادیه و ۴۵ متری اجرا شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.