بازگشت ˝افسانه کونان˝ با بازی آرنولد iبه پرده‌های سینما

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پس از شکست فیلم هفتاد میلیون دلاری ˝کونان بربر˝ iبه نویسندگی توماس‌ دانلی و کارگردانی مارکوس نیسپل، کمپانی یونیورسال از تولید تازهترین قسمت از سری فیلم‌های کونان با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزینگر خبر داده است.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، پس از انتشار یافتن خبر حضور آرنولد شوارتزنگر در فیلم “Ten” کمپانی یونیورسال از بازسازی سری فیلم‌های Conan با عنوان”افسانه کونان” یا “The legend of Conan” با هنرنمایی این ستاره سینما خبر داده است.

بنابر این گزارش تفسیری، آرنولد هم با تایید این خبر گفته که بعد از اتمام فیلم “Ten” مطمئنا وارد ساخت فیلم تازه کونان می‌شود.

به نوشته سافت‌پدیا، فیلمنامه این قسمت از “افسانه کونان” را که تابستان سال ۲۰۲۴ میلادی اکران خواهد شد، کریس مورگان iبه رشته تحریر درمی‌آورد و “فردریک مالمبرگ” و “کریس مورگان” هم iبه طور مشترک این فیلم را تهیه و تولید خواهند نمود.

اولین قسمت از سری فیلم‌های “کانن” با عنوان “Conan the Barbarian” iبه نویسندگی “رابرت ای.هاوارد” و کارگردانی “جان میلیوس” در سال ۱۹۸۲ میلادی و دومین قسمت آن هم با عنوان “Conan the Destroyer” iبه نویسندگی “رابرت ای.هاوارد” و کارگردانی “ریچارد فلشر” در سال ۱۹۸۴ میلادی تولید و iبه روی پرده‌های سینماها رفت.

 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.