بازگشت مجدد کدهای معاملات آتی سکه

۱۶م اسفند ،

بینا- هیئت مدیره بورس کالای ایران طی مصوبه ای صدور کدهای معاملات آتی را آغاز کرد.
به گزارش بینا، هیئت مدیره بورس کالای ایران با ایجا تغییراتی در ضوابط صدور کد، مجوز این امر را صادر نمود.
از مهمترین تغییرات ضوابط تازه می توان به آموزش متقاضیان اخذ کد، قبل از آغاز معاملات آتی اشاره کرد.
براساس مصوبه هیئت مدیره بورس کالای ایران مشتریان قراردادهای آتی سکه طلا می بایست قبل از فرآیند اخذ کد به منظور آشنایی با این بازار، ضوابط حاکم بر آن، مخاطرات و ریسک های ناشی از آن در دوره ای که به تصویب کمیته راهبردی آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار می رسد شرکت نمایند.
در همین حال کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، با اخذ مجوزهای قانونی از کمیته راهبردی آموزش، اقدام به برگزاری دوره های مذکور نموده است.
مبلغ این دوره ها ۵۵ هزار تومان برای هر نفر جهت شرکت در دوره های مذکور در نظر گرفته است.
این گزارش حاکیست، کارگزاری «تأمین سرمایه نوین » که یکی از مطرح ترین شرکتها در بازار معاملات سکه آتی می باشد، به منظور تسهیل این فرایند، هزینه آموزش مشتریان خود را به عهده گرفته و بنا دارد این دوره ها را بصورت رایگان برگزار کند.
“مرشد سلوک” مدیر بورس کالای کارگزاری تأمین سرمایه نوین در این رابطه به پایگاه اینترنتی طلا گفت: این کارگزاری با هدف توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و تسهیل فرآیندها برای سرمایه گذاران، تصمیم دارد هزینه آموزش متقاضیان اخذ کد را که از سوی این کارگزاری در کلاس های کانون شرکت می نمایند، تقبل کند.
علاقه مندان می توانند با تماس با دفتر بورس کالای کارگزاری «تأمین سرمایه نوین» اقدام به ثبت نام جهت حضور در کلاسهای کانون به صورت رایگان نمایند.
گفتنی است، کلاسهای مذکور از هفته آینده آغاز خواهدشد، و با توجه به تقاضای بسیاری که تاکنون ثبت گردیده احتمال دارد بعضی از متقاضیان در سال آینده امکان حضور در کلاس ها را داشته باشند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.