بازیگری که هنوز آجیل نخریده است!+عکس

۲۷م اسفند ،

هنوز به بازار برای خرید آجیل نرفتم و نمی‌دانم که برای نوروز امسال پسته را بر سر سفره هفت سین و میز پذیرایی نوروزی بیاوریم یا خیر.

علی دهکردی از مردم خواست از فیلم‌های اکران نوروزی استقبال کنند و با خرید بلیت جانی دوباره در رگ‌های سینمای ایران جاری کنند.

علی دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این که سرانه مطالعه کتاب به شکل فاجعه‌آمیزی در کشور پایین آمده است، گفت: هرچند ایران پیشینه‌ای طولانی در زمینه ادبیات و فرهنگ و هنر دارد اما مردم کمتر به سمت مطالعه کتاب می‌روند به همین سبب تنها تقاضا و پیشنهاد نوروزی که برای مردم در طول تعطیلات دارم این است که حتما کتاب بخوانند.

وی با اشاره به اینکه مهم نیست چه کتابی خوانده شود و مهم این است که مردم کتاب بخوانند، ادامه داد: امیدوارم روزی مطالعه واقعی کتاب جزو عناصر مهم و همیشگی زندگی هر فرد ایرانی شود.

دهکردی گفت: خوشبختانه رسانه تلویزیون گلچین خوبی از بهترین فیلم‌ها را برای ایام نوروز انتخاب کرده و مردم می‌توانند از رسانه ملی برای تامین بخشی از خوراک فرهنگی‌شان در تعطیلات استفاده کنند. همچنین امیدوارم با شرایط بد اقتصادی که وجود دارد مردم از فیلم‌هایی که برای ایام نوروز در سینماها اکران می‌شود استقبال کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از فیلم‌های اکران شده یک حمایت فرهنگی از سوی مردم محسوب می‌شود، توضیح داد: سینمای ایران در حال حاضر نیازمند حمایت از سوی مردم در گیشه است. امیدوارم مردم سینما رفتن را از برنامه‌های خود حذف نکنند.

بازیگر “از کرخه تا راین” معتقد است، مردم باید بخشی از زمان خود را صرف سفر به نقاط مختلف کشور کنند. ایران آنقدر گسترده و بزرگ است که هر چقدر هم زمان برای دیدن و تجربه کردن آن در نظر بگیریم باز هم وقت برای دیدن نقاط بکر ایران کم می آوریم.

دهکردی گفت: آرزو دارم سینمای ایران به جایگاه اصلی خود در جامعه جهانی دست یابد تا بتواند سرآمد سینمای دنیا شود.

وی در پایان دربارهٔ خرید آجیل برای عید نوروز که امسال به موضوع روز بدل شده است، توضیح داد: هنوز به بازار برای خرید آجیل نرفتم و نمی‌دانم که برای نوروز امسال پسته را بر سر سفره هفت سین و میز پذیرایی نوروزی بیاوریم یا خیر.

خبرگزاری مهر

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.