با مخالفت کمیته فنی تیم فوتبال بشیکتاش /مصطفی دنیزلی گزینه اول بشیکتاش نیست

منابع نزدیک به باشگاه بشیکتاش روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفتند : به رغم وجود ادعاها و شایعاتی در مورد رسیدن مذاکرات ‘مصطفی دنیزلی’ و باشگاه بشیکتاش به مراحل نهایی ، احتمال تحقق آن بسیار ضعیف است.

به گفته این منابع ، یکی از مشخصات ‘مصطفی دنیزلی’ این است که همواره در تیمهایی که سرمربیگری آنها را بر عهده داشته ، سرمربیگری خود را مشروط بر ارتباط مستقیم خود با مدیر عامل باشگاه دانسته و این امر برای کمیه فنی بشیکتاش خوشایند نیست.

گفته می شود که کمیته فنی بشیکتاش در شرایط فعلی گزینه اول خود را برای نشاندن یک مربی خارجی برای حضور روی نیمکت سیاه و سفیدها انتخاب کرده است.

‘ژان تیگانا’ مربی فرانسوی که سابقه کار در ترکیه را نیز دارد فعلا مهمترین گزینه باشگاه بشیکتاش برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه محسوب می شود.

‘رضا چلیم بای’ و ‘ صمد آی بابا’ دو فوتبالیست معروف که پیشتر در بشیکتاش بازی کرده اند دیگر گزینه های ترک باشگاه هستند که درصورت عدم توافق با تیگانا شانس مربیگری در این تیم را دارند.

یک مسوول در کمیته روابط عمومی باشگاه بشیکتاش ترکیه پیش از این شایعات مربوط به مذاکره با ‘مصطفی دنیزلی’ سرمربی ترکیه ای تیم پرسپولیس تهران برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرده بود.

وی که خواست نامش فاش نشود ،در گفت وگو با خبرنگار ایرنا و در پاسخ به شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه بشیکتاش با دنیزلی برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، گفت: این شایعات صحت ندارد و چنین موضوعی را تکذیب می کنیم .

وی با اشاره به اینکه مسوولان باشگاه بشیکتاش هم اکنون در حال مذاکره پیرامون گزینه های احتمالی مربیگری تیم فوتبال باشگاه این کشور هستند، افزود: در این مذاکرات تاکنون نامی از ‘دنیزلی’ برده نشده است.

این مقام مسوول در روابط عمومی باشگاه بشیکتاش اظهار داشت: مسوولان باشگاه بشیکتاش هرگونه اطلاعات در ارتباط با گزینه های مورد نظر خود برای تصدی پست مربیگری تیم فوتبال این باشگاه را به طور رسمی در سایت اینترنتی این باشگاه قرار می دهند و هرگونه شایعه در مورد مربیان احتمالی این تیم که در پایگاه رسمی خبری باشگاه منتشر نشده باشد، عاری از حقیقت است.

این در حالی است که پایگاه خبری صباح چاپ ترکیه نوشته بود : ‘مصطفی دنیزلی ‘ سرمربی ترکیه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، در پی دعوت مسوولان باشگاه بشیکتاش برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه ، یک هفته از آنان فرصت خواسته بود .

صباح افزود ،مسوولان باشگاه بشیکتاش زمانی که از متقاعد کردن زیکو برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه نا امید شده اند ، مذاکرات خود را با مصطفی دنیزلی آغاز کرده اند.

به نوشته پایگاه خبری صباح ، دنیزلی در پاسخ به درخواست مسوولان باشگاه بشیکتاش با اشاره به اینکه هنوز مدت قراردادش با باشگاه پرسپولیس پایان نیافته برای گفت و گو با مسوولان باشگاه پرسپولیس در این مورد از بشیکتاش یک هفته مهلت خواسته است.

بشیکتاش در فصل گذشته با ۵۵ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های ترکیه قرار گرفت.

دنیزلی پیش از این در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت بشیکتاش را بر عهده داشت و همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر باشگاه های ترکیه شد.

خاورم ** ۲۰۱۰** ۲۳۰ ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۶۶۸۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.