برای جستجوی خودرو سرقتی خود اینجا کلیک کنید

۳۰م دیماه ،

برای جستجوی خودرو سرقتی خود اینجا کلیک کنید

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: ماموران پلیس راهور با دقت در حین انجام وظیفه خود توانستند ۳ خودروی سرقتی را کشف و ضبط نمایند.

به نقل از سرهنگ سعید اسماعیلی در تشریح خبر فوق گفت: پلیس راهور تهران در جهت کاهش تصادفات تلخ رانندگی و بالا بردن ضریب امنیت راههای کلانشهر تهران، با اقدامات کاربردی و گسترده خود، اعم از برخورد قاطع با متخطیان شبانه روز در تلاش است.

*کشف پرایدی سرقتی به شماره پلاک ۸۸۶ م ۷۲ ایران ۴۴

این مقام مسئول پلیس راهور تهران در ادامه افزود: ماموران در حین گشت زنی مستمر خود در محدوده بزرگراه محور صدر ورودی مدرس به یک دستگاه خودروی پراید به شماره پلاک ۸۸۶ م ۷۲ ایران ۴۴ مشکوک شده که پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص گردید که خودروی فوق سرقتی است لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری انتقال داده شد.

*کشف موتور سیکلت سرقتی به شماره پلاک ۷۴۷۸۷ ایران ۱۱۷

 رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور  تهران با اشاره به اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه پلیس راهور در خصوص کاهش تصادفات رانندگی اذعان داشت.
در این خصوص عوامل پلیس راهور تهران در حین انجام وظیفه ی خود در محدوده ی منطقه ی ۱۷، بزرگراه نواب توانستند با دقت و هوشیاری یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی را به شماره پلاک ۷۴۷۸۷ ایران ۱۱۷ که بلاصاحب رها گشته بود،‌کشف و ضبط نمایند لذا موتور سیکلت با تنظیم صورت جلسه به کلانتری مربوط  منتقل گردید.

*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک ۹۳۷ ل ۴۴ ایران ۷۷

سرهنگ سعید اسماعیلی با اشاره به برطرف نمودن نقاط اتفاق خیز در کلانشهر تهران ، خاطر نشان کرد:در این خصوص عوامل این یگان با اقدامات گسترده ی خود و در حین انجام وظیفه در محدوده ی منطقه ی ۱۶ خیابان رجایی، خیابان پارس،  با دقت و هوشیاری توانستند  یک دستگاه پراید سرقتی را به شماره پلاک ۹۳۷ ل ۴۴ ایران ۷۷ که در لابه لای خودروها پارک شده بود،  کشف و ضبط نمایند ، لذا در نهایت خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تحویل گردید./

جمعه ۶ بهمن   ۱۳:۴۹

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۸نظر ثبت شده
  1. ava:

    ماشین ما پژو ۴۰۵ قرمز (عنابی) پلاک ۹۵ج۲۶۴-۸۶ ایران در محدوده منطقه ۱۴ تهران دزدیده شده لطفا اگه پیدا کردین حایی دیدیدن خبر بدین بهم تروخدا

  2. مهران:

    پراید نقره ای ۶٣د۴۶٣ ایران ۶٨ به تاریخ ٩٧/١١/٢٢ سرقت شده
    در صورت پیدا شدن ٠٩١٢٣١۴۶٧۴٩

  3. ترابی:

    پراید نوک مدادی ۷۱۲ی۴۵ ایران ۴۴ دزدیده شده

  4. عبداله صدرخانی:

    ماشین سرقت شده:
    پیکان وانت شیری رنگ به سرقت رفته
    ۵۶۶ و ۲۶ ایران ۶۸

  5. حسین خیری:

    هاشبک سفید شماره پلاک۷۲س۴۱۳
    ۴۷ ایران

  6. حسن غلامی:

    سمند سفید روغنی مدل ۹۴به شماره پلاک ۶۶ه۸۴۷ایران۴۴

  7. پیام دارابی:

    پراید مشکی شماره انتظامی ۳۷۳ ن ۶۴ ایران ۶۸
    در تاریخ ۷/۵/۹۴ به سرقت رفته

  8. وحید:

    یک سایتی برای کشف خودرو های سرقتی بگذارید ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.