بررسی برنامه PowerCam

Wondershare یکی از توسعه دهندگانی میباشد که در زمینه Mac فعالیت دارد و تاکنون توانسته است شهرت زیادی را بدست بیاورد. این توسعه دهنده در زمینه های گوناگون نرم افزاری فعالیت میکند و همیشه به بعضی از قابلیت های ویژه برنامه های خود توجه بیشتری دارد. خوشبختانه Wondershare در زمینه سیستم عامل iOS نیز فعالیت هایی دارد و برنامه با کیفیت خود را با نام PowerCam برای کاربران به ارمغان آورده است. نسخه ۲٫۰٫۱ این برنامه که رایگان نیز میباشد بر روی دستگاه های iPhone و iPod کار میکند و البته به صورتی HD نیز برای iPad در دسترس است. شما میتوانید در این برنامه افکت های بسیار جالبی را مشاهده نمایید که قابلیت قرار دادن بر روی تصاویر موجود در دستگاه را دارند و یا این که میتوان این افکت ها را بر روی تصاویر و ویدیو هایی که قصد ضبط آنها را دارید قرار دهید.

با وجود کلید های موجود در برنامه PowerCam میتوانید به آسانی میان حالت تصویربرداری و ضبط فیلم جا به جا شوید. قابلیت های دیگری نیز در برنامه وجود دارد که از جمله آنها میتوان به عکاسی پانوراما اشاره نمود. ویژگی دیگر که بسیار جالب است مربوط به رنگ ها میباشد. شما میتوانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس میبنید که تمامی اجزای داخل صفحه سیاه و سفید میشوند ولی اشیایی که دارای آن رنگ هستند به همان صورت عادی باقی میمانند.

متاسفانه این برنامه امکانات خود را با پایین آوردن رزولوشن تصاویر ارائه میدهد. نحوه ضبط فیلم ها به دو صورت صفحه بزرگ و یا مناسب برای شبکه های اجتماعی است و گرفتن تصویر نیز به صورت چاپ کردن در دسترس میباشد. رزولوشن های موجود در برنامه به صورت ۴۸۰*۶۴۰ ، ۷۲۰*۹۶۰ و *۹۶۰*۱۲۸۰ هستند. رابطه کاربری برنامه نیز کمی مشکل دارد و در بعضی مواقع زدن آیکن ها و کلید های مورد نظر واقعا سخت میشود. با این حال برنامه PowerCam با داشتن قابلیت های جالب خود میتواند ضعف هایی مثل رزولوشن پایین را برطرف کند و در بعضی از مواقع نیز برای به اشتراک گذاری تصاویر مناسب میباشد. به طور کلی نمیتوان این برنامه را نرم افزاری دائمی برای تصویربرداری و ضبط ویدیو محسوب کرد ولی استفاده از آن در بعضی اوقات لذت بخش میباشد.

منبع : Maclife

مطالب پیشنهادی

  • نگاهی جامع و کامل به تلفن همراه نوکیا C6
  • چگونه با اطمینان خاطر و بطور کامل هارد درایو (ویندوز) را پاک کنیم
  • درج شایعاتی در مورد کنسول بعدی نینتندو
  • لپ‌تاپ ۱۰ هزار دلاری Origin فراتر از تصور
  • Film Noir: معرفی ۳۰ اثر هنری دیجیتال از سینمای تاریکی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.