بررسی صفات الهی دربرنامه مصباح از رادیو قرآن

برنامه “مصباح” سه شنبه۱۳تیرماه با بررسی صفات الهی ازشبکه رادیویی قرآن به روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی رادیو قرآن, فاطمه گنجی سردبیر برنامه مصباح روزهای سه شنبه  گفت: برنامه مصباح با رویکرد به مسائل علمی، سالهاست که از رادیو قرآن پخش می شود و در برنامه روزهای سه شنبه نیز به  مسائل علمی بارویکردی قرآنی  می پردازیم که بررسی اصول دین محور اصلی برنامه مصباح روزهای سه شنبه است.
وی افزود: این برنامه کاری از گروه قرآن و معارف شبکه رادیویی قرآن است که تاکنون  توحید را مورد بررسی قرارداده است و با  محوریت صفات الهی  براساس آیات و روایات درهربرنامه یکی از صفات خداوند را بررسی می کند..
سردبیر برنامه مصباح سه شنبه ها گفت: در این برنامه که با حضور حجت الاسلام مهروی و حجت الاسلام مهدی بنکدار صفات الهی بررسی می شود تلاش کرده ایم در بحثی معارفی بارمعنایی و ویژیگی های هرصفت را به دقت مورد توجه قراردهیم.
گنجی  خاطر نشان کرد: در برنامه “مصباح” که روزهای سه شنبه از ساعت ۲۱ الی ۲۲ پخش می شود از نظرات و پیشنهادات مخاطبین بهره مند شده و بر این اساس ۱۳تیرماه صفت علم الهی را  بررسی می کنیم
لازم به ذکر است برنامه مصباح سه شنبه شب ها از سوی گروه قرآن و معارف به سردبیری فاطمه گنجی و تهیه کنندگی فاطمه دشتی ساعت۲۱:۰۵ روی موج اف ام ردیف ۱۰۰ بر روی آنتن می رود./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.