بررسی راههای تامین مالی تکمیل مسکن مهر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شیوه مسکن مهر در حال تجدید نظر است و به محض انجام مقدمات کار، شیوه‌های تازه اطلاع رسانی می‌شود و برنامه‌ریزی برای اتخاذ راهکارهایی که تأمین مالی طرح‌های مسکن انجام شود در دستور کار است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) سید‌ محمد پژمان – مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن – شامگاه قبل در حاشیه بازدید از پروژ‌ه‌های مسکن‌های مهر شهرستان جیرفت اظهار کرد: تمام کارهایی که آغاز شده و تعهداتی که داده شده با قوت دنبال می‌شود و تمام بضاعت دولت در حدی که تکلیف داردبه کار گرفته می‌شود تا این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند و تعداد بسیاری از مردم صاحب سرپناه شوند.

وی تصریح کرد: این شیوه و رویکرد تأمین مسکن به سبب حجم کار که عمدتا ایراد گرفته می‌شود چندان با ظرفیت‌های کشور تطابق ندارد یا بعضی نقص‌هایی گرفته می‌شود که شاهد بعضی از این موارد در پایگاه اینترنتی مسکن مهر جیرفت بودیم.

پژمان ادامه داد: این پایگاه اینترنتی با بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی هنوز مدرسه و مسجد ندارد و تأسیسات زیربنایی آب و برق آن تأمین نشده که باید این رویکرد تغییر کند و بتوانیم مکان‌یابی را به جایی سوق دهیم که خدمات دارند یا تأمین خدمات آن زحمات کمتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه دولت حتما سیاست‌های تشویقی در احداث مسکن و سیاست‌های مؤثر برای تأمین مسکن مردم داشته باشد، یک امر ضروری و قطعی است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.