برنامه ریزی “سپید پر رنگ ” در فصل امتحانات

۲۸اردیبهشت،

برنامه نوجوانانه “سپید پر رنگ” این هفته و هفته آینده با دعوت از کارشناسان تحصیلی نوجوانان را برای فصل امتحانات آماده می کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، امروز ( ۲۸ اردیبهشت ) بازیگر و مجری کودک و نوجوان – سهند جاهدی- میهمان “سپید پر رنگ” می گردد  تا با دوستان و هم سن و سال هایش از مدرسه و اضطراب شب های امتحان بگوید.

یکشنبه (۲۹ اردیبهشت ) هم بیتا رحمتی، کارشناس ارشد مشاوره به استودیوی این برنامه می آید، او با نوجوانان دربارهٔ فصل امتحانات و کاهش اضطراب و استرس در این ایام گفت و گو خواهد کرد.

هچنین در این برنامه تماس تلفنی ای با نوجوانانی که در زمان امتحان دچار استرس می شوند، برقرار می گردد. قرار است این دانش آموزان تجربه های خود را در اختیار هم سن و سال هایشان قرار دهند. 

دوشنبه نیز “سپید پر رنگ” میزبان محمدرضا ذاکر خواهد بود، این کارشناس که سه بار به عنوان کارشناس برتر در حوزه برنامه ریزی تحصیلی شناخته شده است، با ارائه راه کارهای موثری به نوجوانان کمک می کند تا برای موفقیت در امتحانات از وقت خود درست استفاده کنند. 

“سپید پر رنگ” کاری از گروه نوجوان شبکه دو سیماست که شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۷:۵۰دقیقه برای پیگیری دغدغه های نوجوانان روی آنتن می رود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.