برنامه “فرصت برابر” ویژه شب امتحان از شبکه آموزش پخش می گردد

۲۸اردیبهشت،

تهیه کننده برنامه «فرصت برابر» از ویژه برنامه ای برای امتحانات دانش آموزان سال سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، علیرضا سپهرین تهیه کننده برنامه «فرصت برابر» با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه فرصت برابر در فصل امتحانات ویژه امتحانات نهایی دانش آموزان سال سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی با حضور دبیران و کارشناسان از شبکه آموزش پخش می گردد.

وی در ادامه افزود: این ویژه برنامه تا پایان امتحانات دانش آموزان ادامه دارد و دبیران هر روز با توجه به  درسی که روز بعد دانش آموزان امتحان دارند،نکات ویژه متناسب با شب امتحان دروس را ارائه می کنند.

این تهیه کننده بیان داشت: ما در برنامه سعی داریم که با مشاوره توسط دبیران و کارشناسان برنامه به دانش آموزان نکات کلیدی شب امتحان،توصیه های مهم مخصوص شب امتحان،جمع بندی نکات کاربردی و چگونه مطالب درسی مهم و سوالات مهم را مرور کنند و بیشتر بخوانند به دانش آموزان یادآوری کنیم. 

سپهرین ادامه داد:  در این ویژه برنامه دو دبیر حضور دارند و نکات مهم را به دانش آموزان سال سومی و پیش دانشگاهی ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: زمان برنامه “فرصت برابر” ویژه شب امتحان تا پایان امتحانات ۳۰دقیقه اضافه شده است و این برنامه به طور زنده از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ از شبکه آموزش پخش می گردد.

تهیه کننده برنامه «فرصت برابر» خاطرنشان کرد:ما در برنامه علاوه بر تدریس و نحوه مطالعه به بحث های مشاوره ای،روانی،انگیزشی،استرس،امید،بخش مربوط به والدین،اعتماد به نفس،خودباوری،هدفگذاری وسلامت روح و روان در شب امتحان را به دانش آموزان و والدین توسط کارشناسان می پردازیم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.